actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th October 2016, 22:12
Yannick A*thonis Yannick A*thonis is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: heist op den berg
Posts: 26
Batman versus Joker(s): deze Batman zet de jacht in op de 'killerclowns'

Door: redactie
14/10/16 - 18u34 Bron: BBC, The Independent

Dat een bizarre 'killerclown'-trend op volle toeren draait en wereldwijd mensen de stuipen op het lijf jaagt, hoeven we u niet te vertellen. Maar dit wel: er is hoop! In het Verenigd Koninkrijk is zowaar 'Batman' opgestaan om de als enge clowns verklede 'grapjassen' op te jagen.

In volle actie

Een lokaal bedrijfje met de naam 'Cumbria Superheroes' heeft de superheld losgelaten om korte metten te maken met de beangstigende 'killerclowns'. "Nu hebben we een Batman in mijn stad die de clowns achterna zit #ongelofelijk", twittert Laura met een opvallend actiekiekje waarin Batman de achtervolging inzet op een clown in Whitehaven, Cumbria.

Aan alle kinderen...

"Aan alle kinderen die bang zijn van die enge clowns, je moet je geen zorgen meer maken. Batman regelt het", vertelt een vastberaden 'Batman' in een video op de Facebookpagina van het bedrijf. "En jullie, clowns... Als je iemand bang wil maken, waarom probeer je het dan niet bij mij?" De superheld bedankt ook nog even Holly en Phil voor de uitnodiging voor hun show (het Britse tv-programma 'This Morning', nvdr.), "maar jammer genoeg heb ik het extreem druk", klinkt het.

Effect

Gekker kan het bijna niet, maar de interventie van de superheld heeft blijkbaar wel effect. Verschillende ouders laten het bedrijf via Facebook weten dat ze de Batman-video aan hun kinderen hebben getoond en dat de kindjes zich nu veel veiliger voelen.

Eigen mening :http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...lerclowns.dhtml

Ik vind het goed dat er iemand zich tegen die 'killerclowns' keert omdat ze te ver beginnen te gaan, want het loopt wel een beetje uit de hand. Ik heb er al eens filmpjes van gezien die wel grappig waren maar naar mate er meer en meer filmpjes kwamen is het van grappig naar overdreven gegaan. De clowns bedoelen dit niet meer als grap maar het zijn nu gewoon pesterijen geworden. Ik vind het gevaarlijk worden want je weet nooit hoe iemand hier op zal reageren. Het is ook gevaarlijk voor de clowns zelf omdat ze er voor kunnen gearresteerd worden en dit vind ik niet meer dan normaal want sommige clowns overschrijden de grens wel van het 'grappig' zijn. Zelf winkelketen McDonalts lijdt er onder want door die clowns kan de winkelketen hun traditionele reclamespots niet meer verder zetten.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:15.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.