actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th December 2016, 13:49
Ben A*riaensen Ben A*riaensen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2016
Locatie: Merksplas
Posts: 14
Amazon doet eerste levering per drone

De Amerikaanse internetgigant Amazon heeft een eerste pakje per drone afgeleverd. Dat heeft topman Jeff Bezos op Twitter gemeld.

De levering gebeurde op 7 december in de regio Cambridge, in het Verenigd Koninkrijk. Het pakje, een videostreaming-stick en een zak popcorn, werd dertien minuten na bestelling geleverd aan een particulier.

*
Nu de eerste test van ‘Amazon Prime Air’ positief is verlopen, wil het bedrijf de dienst uitrollen naar andere regio’s in het land. De drones kunnen pakjes tot 2,3 kilogram vervoeren.
Amazon maakte deze zomer haar plannen bekend, die ze uitrolt in samenwerking met de Britse regering.
Er zijn nog meer bedrijven die gebruik willen maken van drones om hun spullen af te leveren. Zo heeft Alphabet, het moederhuis van Google, het ‘Wing’-project lopen met de Amerikaanse luchtvaart. En ook de supermarktketen Wal-Mart onderzoekt levering per drones.

BRON:http://www.standaard.be/cnt/dmf20161215_02627822

Persoonlijke mening: Ik vind het persoonlijk erg interessant dat de eerste stappen met drones worden gezet in dergelijke sector. Wel is het volgens mij nog echt afwachten hoe het op grote schaal zou functioneren en of dat het dan wel correct functioneert. 'Stil staan is achteruit gaan' en daar geloof ik wel degelijk in, dus ik ben niet bang voor dergelijke toekomst. Wel is het van belang dat dergelijke projecten goed worden opgevolgd.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:27.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.