actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th May 2018, 13:07
gertjan.p*llis gertjan.p*llis is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Beerse
Posts: 51
14 mensen naar ziekenhuis tijdens match Antwerp-Sint-Truiden door knalvuurwerk

14 mensen naar ziekenhuis tijdens match Antwerp-Sint-Truiden door knalvuurwerk

Door een zeer krachtige voetzoeker, die in het Bosuilstadion tot ontploffing kwam, zijn zaterdagavond veertien mensen afgevoerd naar het ziekenhuis. De supporters klaagden over hoofdpijn en oorsuizingen.

Net voor de aftrap van de wedstrijd Antwerp-Sint-Truiden in play-off 2 kwam een zeer krachtig explosief tot ontploffing in het vak met thuissupporters. Volgens getuigen ‘daverde de hele tribune’ en ging het om een veel krachtigere bom dan de voetzoekers die doorgaans worden gegooid.

Tijdens het rustsignaal deelde de stadionspeaker mee dat supporters die gehoorschade opliepen, zich konden wenden tot de stewards. Supporters zouden ook gaten in hun broek hebben door rondvliegende deeltjes na de ontploffing.

De politie bevestigt dat er 14 mensen met klachten naar het ziekenhuis zijn gebracht. Maar dat aantal kan nog fors oplopen. De dader wordt opgespoord. Op sociale media werd het gooien van het explosief streng veroordeeld: 'Een bommeke mag, maar die ‘boem’ is gewoon belachelijk', postte een supporter.

Datum: 13/05/2018
Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20180513_03509834
Mening:
Ik vind het altijd jammer als ik te horen krijg over zo'n situaties. Dit gebeurt ook veel vaker dan zou mogen. Naar een voetbalmatch gaan kijken is iets wat met heel de familie zou moeten kunnen zonder in angst te moeten leven. Ik begrijp dat voetbal iets is wat voor sommige mensen een grote rol speelt in hun leven en dat ze hier in op kunnen gaan, maar dit is geen excuus om 14 mensen zo te verwonden dat ze naar het ziekenhuis moeten. Als je niet deftig en volwassen naar een voetbalmatch kan kijken moet je maar thuisblijven. Ik hoop dat ze de dader vinden en gepast straffen. Een verbod om nog stadions te betreden lijkt mij hier wel interessant.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:35.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.