|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
De Waarheid uit een Kindermond...
- Als mensen verliefd worden, willen ze veel films zien, waardoor ze samen in het donker kunnen gaan zitten. (Sheley, 8 jaar)
- Als mensen verliefd worden, gaan ze kussen en als je voor de eerste keer kust, dan val je op de grond, voor zeker een uur. (Wendy, 8 jaar) - Gisteren heb ik een meisje gekust op een heel persoonlijke plaats. Achter een boom. (Thomas, 7 jaar) - Ik moet niet absoluut verliefd worden. Ik vind het vierde leerjaar zo al moeilijk genoeg. (Anneleen, 10 jaar) - Verliefde mensen houden elkaars hand vast, omdat ze hun ringen niet willen verliezen die veel geld gekost hebben. (Govert, 8 jaar) - Verliefde mensen houden elkaars hand vast, omdat ze oefenen voor de dag dat ze samen hand in hand door de kerk moeten wandelen en dat hele huwelijksfeest moeten doen. (Jelle, 7 jaar) - Verliefde mensen houden elkaars hand vast, omdat ze anders gaan scheiden.(Femke, 6 jaar) - De ene wordt op de andere verliefd omdat hij bv. sproeten heeft en die vindt dan iemand die ook sproeten heeft. (Andy, 6 jaar) - Verliefd worden? Ik heb gehoord dat het te maken heeft met je geur en daarom koopt iedereen zoveel parfums. (Laura, 9 jaar) - Als je verliefd wordt, word je door een pijl neergestoken of zoiets, maar de rest doet niet meer zo'n pijn. (Manuel, 8 jaar) - Om een goed koppel te zijn, moet een van de twee weten hoe je een cheque moet invullen, want als je trouwt, moet je de rekeningen zelf betalen.(Ava,8 jaar) - Om een goed koppel te zijn, moet je altijd blij zijn, ook als hij snurkt. (Wynne, 7 jaar) - Je kan iemand op jou verliefd maken door met je heupen te schudden. En de rest komt dan wel. (Camille, 9 jaar) - Je kan iemand verliefd maken door heel hard te roepen "I love you, I love you" en je mag het niet erg vinden dat haar ouders erbij staan. (Nicholas, 8jaar) - Als je iemand verliefd wil maken, doe dan geen vieze, stinkende groene schoenen aan of zo. Je krijgt dan wel aandacht, maar aandacht is nog niet hetzelfde als liefde. (Titus, 9 jaar) - Je kunt je vriendinnetje mee uit eten nemen. Maar dan moet je er wel voor zorgen dat ze het lust. Frieten zou ik wel lusten. (Jonas, 9 jaar) - Als twee volwassenen uit eten gaan, weet je zeker dat ze verliefd zijn als ze de hele tijd naar elkaar kijken. Hun eten wordt koud. Andere mensen willen hun eten warm eten. (Jelle, 9 jaar) - Als volwassenen verliefd zijn, zijn ze meestal mooi aangekleed. Dus als ze gewoon een jeansbroek aanhebben, dan zijn ze misschien al uit elkaar. (Sarah,9 jaar) - Als een man in het restaurant de rekening betaalt, dan is hij zeker verliefd. (Vincent, 9 jaar) - Als de man lippenstift op zijn gezicht heeft, is hij verliefd. Sara, 7jaar) - Het is echte liefde als ze in het restaurant zo'n dessert kiezen dat in brand staat. Dat bestellen ze graag, want hun hart staat ook in brand. (Charlotte, 9 jaar) - Als je wil dat de liefde blijft duren, mag je nooit de naam van je vrouw vergeten, want dan wordt ze boos. (Nicholas, 8 jaar) - Als je wil dat de liefde blijft duren, moet je heel goed leren kussen. Dan vergeet je vrouw misschien dat je nooit de vuilbakken buitenzet. (Dave, 8jaar) - Mensen kussen, omdat je daar helemaal warm van wordt. Dus zeker in de winter is kussen heel leuk. (Daphne, 8 jaar)
|
|
Soortgelijke onderwerpen | ||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
Suggesties voor een andere wereld | Barst | P.A.V. | 0 | 21st November 2004 19:46 |
Tekstevaluatie voor cursus RZL in ILSO 2004-2005... | Barst | Artikels & Boeken | 2 | 9th November 2004 18:35 |
'Zure Zondag': een minder oppervlakkige analyse... | Barst | Cultureel-maatschappelijk | 7 | 30th June 2004 12:50 |