actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th April 2011, 17:39
Francesco Francesco is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Mortsel
Posts: 96
Justin Bieber gefrustreerd tijdens bezoek Israël

Justin Bieber kan maar moeilijk genieten van zijn bezoek aan Israël. Het tieneridool is zwaar gefrustreerd door de opdringerige paparazzi en de geruchten dat hij weigert om kinderen te ontmoeten uit gebieden die getroffen zijn door vijandige raketten.

De Israëlische minister-president Benjamin Netanyahu zou zelfs een afspraak met Bieber hebben afgezegd, omdat hij boos is dat de zanger de kinderen heeft laten zitten. Volgens de woordvoerder van de 17-jarige ster is dit een groot misverstand. Hij zegt dat Bieber inmiddels enkele kinderen uitgenodigd heeft om naar zijn concert in Tel Aviv te komen. De afspraak met Netanyahu zou zijn afgezegd om andere redenen.

Het popidool keek lange tijd uit naar zijn bezoek aan Israël, maar agressieve fotografen hebben ervoor gezorgd dat hij er maar weinig plezier aan kan beleven. De paparazzi belaagden hem meerdere keren tijdens zijn uitstapjes, waardoor hij nu gedwongen wordt om tot het einde van zijn reis op zijn hotelkamer te blijven. 'Je zou denken dat de paparazzi in de heilige plaatsen een beetje respect tonen', twittert Bieber. 'Ik wilde alleen de kans krijgen om te lopen waar Jezus ooit liep.'

Donderdag treedt Bieber voor ruim 25.000 fans op in het Hayarkon Park in de hoofdstad. Hierna zal het Canadese tieneridool zijn trip vervolgen naar Maleisië. (ANP)

Bron: http://www.parool.nl/parool/nl/984/...ek-Israel.dhtml


Ik geef Justin gelijk. Hoe respectloos van die paparazzi om zichzelf weer eens op de eerste plaats te zetten. Binnenin koester ik bewondering voor de jonge superster, dat hij toch vrij goed lijkt om te kunnen met dit nieuwe leven. Ik heb dan ook erg genoten van zijn concert. Maar dat het hem wel eens te veel wordt, vind ik begrijpelijk. Zeker als het aankomt op zulke speciale belevenis als een bezoek aan het Heilig Land.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:34.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.