actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th October 2011, 22:38
kirsty.michielsen kirsty.michielsen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Westerlo
Posts: 28
Italiaanse parlementairen op de vuist

Het politieke gevecht over de pensioenhervorming is in Rome ontaard in een echte knokpartij.
Enkele Italiaanse volksvertegenwoordigers hebben vandaag rake klappen uitgedeeld tijdens een debat over de economische hervormingen.

Twee afgevaardigden van de regeringspartij Lega Nord gingen op de vuist met leden van de oppositiepartij FLI van Gianfranco Fini. Twee verkozenen grepen elkaar naar de keel en moesten door hun collega’s uit elkaar gehaald worden. De zitting werd na het gevecht gedurende enkele minuten onderbroken.

De knokpartij brak uit nadat Fini op televisie enkele sarcastische opmerkingen had gemaakt. Hij zei dat de vrouw van Umberto Bossi, de leider van de Lega Nord die zich verzet tegen een verlenging van de pensioenleeftijd, zelf op haar 39ste met pensioen was gegaan.

Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/de...DMF20111026_124

Mening:
Ik vind dat het over het algemeen met de politiek sterk achteruit gaat. Als men al gaat vechten tijdens een onderhandeling. Het vertrouwen in de politiek zal volgens mij zo wel sterk dalen. Daarnaast vind ik dat tijdens een onderhandeling geen persoonlijke dingen ter spraken mogen komen. Hou het bij het onderwerp en wijk hier niet van af. Zo zullen deze situaties niet voorkomen.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 27th October 2011, 11:33
Wouter G Wouter G is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 69
Dat het vertrouwen in de politiek sterk is gedaald is volgens mij inderdaad geen verrassing, deze mensen zouden het goede voorbeeld moeten geven en rustig samen moeten kunnen zitten om alles op te lossen. Als ze in plaats daarvan elkaar verwijten naar het hoofd gaan slingeren en op de man gaan spelen ipv op de bal kan men niet verwachten dat het volk nog in zo'n mensen gaat geloven. De situatie in Italië spreekt voor mij boekdelen over de incompetentie van de huidige regering.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:56.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.