actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Focus op... > U.S.A.
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th December 2016, 11:07
Joren.s*eurs Joren.s*eurs is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Geel
Posts: 64
Verenigde Staten sturen 200 extra soldaten naar Syrië

Artikel:
De Verenigde Staten sturen ongeveer tweehonderd extra soldaten naar Syrië om de strijd tegen terreurgroep IS te ondersteunen.

Het gaat om speciale eenheden, maar ook om instructeurs, militaire adviseurs en springstofexperts, zegt minister van Defensie Ashton Carter (foto) op een conferentie over veiligheid in golfstaat Bahrein.

De VS-troepen zullen Syrische oppositiegroepen trainen, uitrusten en adviseren voor de herovering van IS-bastion Raqqa. De tweehonderd soldaten komen bovenop de driehonderd speciale eenheden die al in Syrië aanwezig zijn.

Bron:
http://www.demorgen.be/buitenland/v...syrie-b3c4b330/ de morgen 11:01 10/12/2016

Eigen mening:
Dit artikel lijkt mij niet echt strikt positief nieuws. Hoewel het feit dat men extra troepen wil inzetten, in de strijd tegen terreur, iets zeer toepasselijk klinkt, is het naar mijn mening toch niet zo. In het verleden is al meerdere keren duidelijk geworden dat interventies van andere landen in dergelijke gevallen niet altijd positief uitdraait. Hoe is IS zelfs ontstaan? Inderdaad, mede door de terechtstellingen van leiders als Bin Laden, Husein en El Qadafi. Ook is IS gekend door hun wraakaanslagen. Mij lijkt dit echt een zwart-wit situatie. Ofwel sturen we met alle grootmachten troepen en lossen we dit zo snel mogelijk op, ofwel laten we dit over aan de syrische troepen. Dit kan heel negatief uitdraaien..
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:16.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.