actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd October 2013, 07:34
L*tte.Michiels L*tte.Michiels is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Westerlo
Posts: 80
Man in coma geslagen in Sint-Niklaas na ruzie over sigaret

Een man van 29 jaar is aan het station van Sint-Niklaas in coma geslagen na een ruzie over een sigaret. Dat berichten Het Laatste Nieuws en de Gazet van Antwerpen dinsdag.
Het slachtoffer zat zondagochtend om 6 uur na een avondje stappen te wachten op een taxi, samen met een rolstoelgebruiker die hij kort daarvoor had geholpen. Twee onbekenden stapten op hen af om een sigaret te vragen. Het slachtoffer gaf hen roltabak, maar dat zinde de twee niet. Hij merkte daarom op dat ze ook naar een nachtwinkel konden gaan. “Er volgde een woordenwisseling die escaleerde”, getuigt de rolstoelgebruiker in Het Laatste Nieuws.

De krant schrijft dat artsen in het ziekenhuis een schedelbreuk en hersenbloeding vaststelden, en dat het slachtoffer een tijdlang in kritieke toestand was. Intussen zou zijn toestand gestabiliseerd zijn. “Toch verkeert hij nog in een half comateuze toestand”, zegt zijn vader. “Of de schade blijvend is, kunnen de dokters niet zeggen.”

De politie heeft volgens Het Laatste Nieuws de dader nog niet opgepakt, maar is hem wel op het spoor.

Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20131022_00803260

Mening:
Soms vraag ik mij af waarom mensen zoiets doen. Een onschuldig iemand in elkaar slaan voor een sigaret, kan het nog zinlozer? De dader heeft niet gewoon geslagen als je kijkt naar zijn verwondingen, hij is echt blijven doorslaan. De afgelopen dagen heb ik al zoveel zinloos geweld gezien in de krant, eerst de jongen die neergestoken is aan dat café en dan nu dit.... Ik dacht dat België een vredelievend land was maar nu ik dit lees begin ik hierover te twijfelen. Je moet al oppassen met wat je zegt en doet als je op straat loopt. Ik hoop dat de dader vlug opgepakt wordt zodat hij gestraft kan worden voor zijn daden!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:05.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.