actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 17th November 2011, 23:13
kevin.vanderauwera kevin.vanderauwera is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Westmeerbeek
Posts: 25
Weer paard verminkt en gedood in Luik

Woensdagavond is in het Luikse Ivoz-Ramet alweer een paard verminkt en gedood. De eigenaar van de weide trof het dode dier aan. Onder meer een oor, de tong en de geslachtsdelen van het dier werden afgesneden. Dat meldt de website Rtlinfo.
De voorbije maanden werden in de streek al verschillende paarden op gelijkaardige wijze mishandeld. Ook in Dinant, Lessen en in de provincie Limburg werden verminkte dieren gevonden.

persoonlijke mening:

Hopelijk kunnen ze deze beulen snel ontmaskeren, en dan heb ik maar 1 boodschap richting de wet: ophangen die rotzooi en geen geld meer insteken! Dierenmishandeling is onaanvaardbaar!
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 18th November 2011, 10:00
veronique.geussens veronique.geussens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Schilde
Posts: 139
Deze "aanslagen" zijn al langer bezig . In Nederland zijn er ondertussen al een klein tiental paarden verminkt voor het leven. De manier waarop deze paarden verminkt worden ( maar ook sommige vergiftigd ) is ronduit afschuwelijk.
Welke zieke geest doet dit nu ?
__________________
Vero
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 18th November 2011, 10:17
nic.andriessen nic.andriessen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Ravels
Posts: 331
Enkele maanden geleden, deed ik ook een post rond deze mishandeling van paarden. Dat dit nu nog steeds voor komt, verontrust mij alleen maar. Ik ben niet speciaal een paardenliefhebber, maar dieren mishandelen, dat vind ik toch een ernstig probleem. Ik denk dat vele mensen niet weten dat die dieren ook maar dieren zijn, met een leven. De wonden die de paarden hebben zijn niet normaal. Die dieren moeten ongelofelijk veel pijn hebben. Net zoals honden of katten of andere dieren: die mishandel je gewoonweg niet. De foto's zijn schokkend om te bekijken. Als je weet dat mensen dit gedaan hebben, moeten ze toch ook eens goed nadenken of ze zelf wel gezond zijn.
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 18th November 2011, 11:09
Caroline.vanHulzen Caroline.vanHulzen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Tongerlo
Posts: 79
Ik snap niet dat een persoon zo ziek kan zijn, wie laat die onschuldige diertjes nu zo lijden. Eerst die beestjes zo veel pijn doen om ze dan daar tot hun lot over te laten. Hoe moeten de eigenaars van de paarden zich wel niet voelen en het beeld dat ze zagen als ze hun paarden zo verminkt vonden,ik moet er niet aan denken. Als ze de dader oppakken moet hij zwaar boeten voor zijn daden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:47.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.