actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 17th October 2015, 20:45
Jens.W*uyts Jens.W*uyts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Kasterlee
Posts: 53
Poetsvrouw tien dagen misbruikt door asielzoekers in vluchtelingencentrum

Twee asielzoekers van 52 en 38 jaar zijn opgepakt in het opvangcentrum in het Duitse Kitzingen. Ze zouden een poetsvrouw tien dagen lang dagelijks aangerand hebben. De vrouw durfde de feiten niet toegeven.
De twee verbleven in het opvangcentrum in Kitzingen, dat ingericht werd als vluchtelingencentrum om de toestroom aan asielzoekers de baas te kunnen. Van 1 tot 10 oktober zouden ze een van de poetsvrouwen er dagelijks misbruikt hebben, heeft de vrouw nu pas durven toegeven.

De dokters hebben haar meteen onderzocht en inderdaad tekenen van misbruik aangetroffen. De twee daders zijn dan ook meteen opgepakt en verblijven nog steeds in de gevangenis.

‘Als vrouw raakt het me heel erg wat hier allemaal gebeurd is’, zegt lokaal gemeenteraadslid Tamara Bishop. De firma die instaat voor de netheid van het gebouw, stuurt vanaf nu alleen nog mannelijk personeel.

Bron: 17/10/2015, Het Nieuwsblad
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151017_01924807

Van zulke dingen word ik kwaad. Ik vind dat vluchtelingen welkom zijn zolang ze zich gedragen. De vluchtelingen die zulke feiten plegen moet men terugsturen. Ik snap niet waarom ze hen in de gevangenis steken. De twee vluchtelingen zouden ze direct moeten terugsturen. Duitsland deed veel moeite om het naar hun zin te krijgen, terwijl dat allemaal niet zo evident is, en dan doen ze zoiets. Voor de vrouw vind ik het heel erg. Zij moet er nu de rest van haar leven mee leven. Zij deed zelfs nog moeite om alles proper te maken voor hen.
Nu zullen er waarschijnlijk sommige mensen zijn die dat gaan veralgemenen en zeggen dat alle vluchtelingen slecht zijn, terwijl zeker niet alle vluchtelingen slecht zijn.

Laatst aangepast door Jens.W*uyts : 17th October 2015 om 20:55.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:31.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.