actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th November 2016, 16:03
Vince.V*ngeel Vince.V*ngeel is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Mol
Posts: 47
Dakloze man leeft luxe leventje onder snelweg: "Dit is mijn jacuzzi"

Ceola Waddell Jr. is al jaren dakloos, maar lijkt het desondanks bijzonder goed voor elkaar te hebben in de straten van Los Angeles. Onder de snelweg creëerde hij zijn eigen plekje met een indrukwekkende verzameling spullen. De video op Facebook waarin Waddell Jr. trots zijn stulpje laat zien is inmiddels al ruim 1,4 miljoen keer bekeken.
In de virtuele rondleiding toont Waddell Jr. zijn 'Paradise Lane' met persoleinen toiletten, zetels met zebraprint, een heus hemelbed en afgedankte koelkasten die nu dienst doen als jacuzzi. "Ik moet innovatief zijn", zegt de dakloze in de video.

Dat is aan Wadell Jr. wel besteed. Hij dacht zelfs aan een 'gastenkamer': voor 25 dollar per week kunnen bezoekers gebruikmaken van het bij elkaar gescharrelde meubilair en slapen op een tweepersoonsbed. Daarnaast verhuurt hij nog een tent en verkoopt hij hotdogs aan voorbijgangers.

Ongeveer zes maanden geleden begon Waddell Jr. aan zijn project. Zelf is hij apetrots, maar de autoriteiten zijn minder blij met z'n stekkie. Al twee keer werd 'Paradise Lane' afgebroken, omdat het er onveilig zou zijn. De stad bood Waddell Jr. toen onderdak, maar de man weigert te vertrekken.
"Ik wil leven zoals ieder ander. Daarom maakte ik deze plek tot mijn thuis", vertelt hij aan Los Angeles Times.

BRON: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...n-jacuzzi.dhtml, www.hln.be, 26/11/2016

EIGEN MENING: Naar mijn mening moet men de man weghalen onder de autosnelweg. Dit is gevaarlijk voor hem en ook voor anderen. Als het wegdek onstabiel wordt en instort kunnen er gewonden en doden vallen. Als iedereen zo maar zijn zin zou doen zou er geen structuur meer zijn. Daardoor zou er chaos zijn. Dit is maar een klein ding maar je moet ook de kleine dingen aanpakken anders loopt dit uit de hand.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:33.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.