|
||||
|
||||
Eye-catching
Eye-catching
|
||||
|
||||
Hoewel ik twijfel aan de authenticiteit van sommige foto's zitter er wel enkele pareltjes bij.
De laatste is niet zo zeer een goede foto, maar wat een idyllisch plaatsje!
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
De wereld op zijn mooiste
Zo zie je maar dat de wereld ook nog mooie kanten heeft. De foto's vind ik prachtig getrokken, maar ik denk dat hier en daar een foto wel wat bewerkt is.
|
|
|||
|
|||
Ja, daar zitten inderdaad wel plaatjes bij. Ze kunnen misschien wel bewerkt zijn, maar het mooie ervan is dat ze allemaal echt zouden kunnnen zijn.
|
|
||||
|
||||
Prachtige foto's! Bewerkt of niet, het zijn allemaal kunstwerkjes op zich! Ik weet alvast welke foto's mijn bureaublad de komende weken zullen sieren
|
|
|||
|
|||
Een verademing naar te kijken , al denk ik dat we hiervoor ook een programma als Photoshop mogen prijzen.
|
|
|||
|
|||
Prachtige foto's!
|
|
|||
|
|||
Ik was net naar de beelden aan het kijken, prachtig gewoon. Ga ik zeker onthouden voor in mijn lessen, zeker voor PAV. Lijkt me geweldig als je dit in de les kan integreren!
|