actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th May 2013, 14:23
Heleen.Mariën Heleen.Mariën is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Arendonk
Posts: 104
"Duiken is een veilige sport"

Duikongevallen halen altijd de media, waardoor vaak gedacht wordt dat duiken een gevaarlijke sport is. Maar het tegendeel blijkt. Er gebeuren relatief weinig ongevallen en de opleidingen zijn hoogstaand.

bron: www.deredactie.be

Mijn mening: Ikzelf ben beginnen duiken toen ik veertien jaar was. Ik moet wel zeggen dat ik niet echt akkoord ben met deze stelling. Ik ken bijvoorbeeld al enkele mensen die het leven hebben gelaten door een duikongeval. We krijgen wel serieuze cursussen en bijhorende examens, maar een ongeluk schuilt steeds in een klein hoekje. Je hoort op het nieuws vaak vele blessuren bij voetballers, dus je zou kunnen stellen dat dat een gevaarlijke sport is. Als jij tijdens het duiken iets meemaakt, is dat in de meeste gevallen echt iets serieus. Vele duikongevallen halen ook niet het nieuws. Dit is enkel wanneer er een duiker vermist is en dan hoor je vaak uiteindelijk dat met het levenloze lichaam heeft teruggevonden. Duiken is een geweldige sport, maar je mag er nooit je hoofd bij verliezen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:40.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.