actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Vierde Macht (media)
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th December 2016, 23:17
maxim.g*ris maxim.g*ris is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Poederlee
Posts: 47
VRT wil tweede kinderzender

VRT wil tweede kinderzender

De VRT heeft een plan klaar om een extra kinderzender te lan*ceren. Ketnet zou worden opgesplitst in Ketnet Jr., voor peuters en kleuters tot zes jaar, en Ketnet, voor kinderen tot twaalf jaar.

Volgens de VRT is het met het huidige Ketnet te moeilijk om alle kinderen aan te spreken, omdat het leeftijdsverschil te groot is. Met Ketnet Jr. wil het ook een Vlaams alternatief bieden voor zenders als Disney en Nick Jr.

Het plan moet nog worden goedgekeurd door de Vlaamse regering en de Vlaamse Regulator voor de Media. Als die het licht op groen zetten, zou de VRT binnen zowat een jaar kunnen starten met Ketnet en Ketnet Jr.

Brone Morgen 08/12/2016
http://www.demorgen.be/tvmedia/vrt-...ender-b8173157/

Mijn mening:
Ik vind het niet meer dan terecht dat ze nog een extra kinderzender willen inlassen. Je probeert zoveel mogelijk mensen te laten kijken en de doelgroep kinderen is nu eenmaal heel groot en divers. Marketinggewijs is het dus geen slechte stap om het aanbod te verbreden. Er zijn veel onnuttige zenders bedoelt voor een veel kleinere doelgroep. Het is ook gezond voor onze economie om de strijd aan te gaan tegen internationale zenders zoals Disney en Nick Jr. Ik denk dat de kinderen ook veel liever kijken naar programma's uit hun eigen land.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:40.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.