actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 30th October 2014, 16:22
Sam.L*evens Sam.L*evens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Geel
Posts: 20
Ontreddering aan rampmijn in Turkije

De achttien kompels die nog vastzitten in een mijn in het zuiden van Turkije hebben nog steeds geen teken van leven gegeven. Dat heeft de Turkse minister van Energie Taner Yildiz vandaag gezegd aan de plek van de ramp, in de stad Ermenek. De tijd dringt, wil men de kompels levend uit de mijnschacht redden. Gisteren gaf de minister aan dat er al 11.000 kubieke meter water in de mijn staat.

Volgens regeringsbronnen zitten de kompels vast door een kuil die op 300 meter diepte is ingestort en ondergelopen. Hoe dit kon gebeuren, is twee dagen na de ramp nog steeds niet duidelijk.

Zestien arbeiders konden zich op eigen houtje uit de mijn redden.

Bron: Het Laatste Nieuws

Mening: Ik hoop dat de reddingswerkers snel de achttien kompels vinden die nog vastzitten. Ik vind het jammer om te zien dat zulke zaken nog steeds gebeuren wanneer er in een mijn wordt gewerkt. Het is verontrustend om te zien dat er al 11.000 kubieke meter water in de mijn staat. Ik vind dat de controles strenger moeten zijn alvorens mijnwerkers zich dieper in een mijn gaan begeven.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:22.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.