actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #21  
Oud 30th November 2009, 18:50
marijn.van.de.waeter marijn.van.de.waeter is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Retie
Posts: 28
Het zijn niet enkel de jongeren die rijden als ze drinken. Volgens een onderzoek van Responsable Young Drivers rijden jongeren minder snel met de wagen als ze gedronken hebben dan hun ouders. Ik vind dan ook dat deze regel voor iedereen moet worden toegepast. Ik ben van het principe als je wilt drinken zorg dan dat je niet moet rijden, zowel voor de jongeren als voor de oudere mensen. ik ga niet zeggen dat je van 1 consumptie "zat" bent maar als je dan toch wilt rijden laat dan het drinken(een frisse cola kan ook smaken). Ik merk bij veel van mijn vrienden dat ze toch niks aanraken als ze met de wagen zijn. Het is een goede maatregel maar hij moet op iedereen worden toegepast. Men zal hierdoor waarschijnlijk toch al veel mensen afschrikken om de wagen te nemen als ze maar een beetje gedronken hebben. En hierdoor gaan er waarschijnlijk minder ongevallen gebeuren. En elk ongeval dat kan vermeden worden moet vermeden worden.
Met citaat antwoorden
  #22  
Oud 2nd December 2009, 13:24
Caroline.Verbraeken's Avatar
Caroline.Verbraeken Caroline.Verbraeken is offline
Caroline
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Beerse/Lille
Posts: 89
Citaat:
Orgineel gepost door Felix.Luyckx
Laat ons hopen dat dit een uitzondering is zeker niet alle jongeren zijn zo roekeloos, maar je hebt wel gelijk. Als we dit doortrekken naar ervaren chauffeurs zien we dit ook regelmatig gebeuren. Er zouden gewoon in het algemeen meer controles moeten komen op de weg om deze extreme gevallen eruit te filteren. Het lastige is natuurlijk wel dat meestal de kleine man die nét iets te snel rijdt (waaronder ik mezelf ook soms reken) meestal gepakt wordt en de echte snelheidsduivels de controles meestal ontlopen. Maarja, daar kan je niet veel tegen beginnen vrees ik. Je aan de regels houden werkt volgens mij toch nog altijd het beste en levert in de meeste gevallen het minste problemen op.


Ik hoop ook dat dit een uitzondering is!
Maar er zijn dus wel duidelijk snelheidsduivels, en dan nog als ze juist hun rijbewijs hebben.
Om dit probleem echt te voorkomen zullen ze overal moeten controleren want ze staan altijd opdezelfde plaatsen en die mensen die vaak met de auto rijden weten dit ondertussen ook wel , ze rijden dus gewoon om!
Als jongeren vaak horen van hun vriendin dat er weer een flitser staat zal dit hopelijk wel afschrikken en zullen dze uitzonderingen hopelijk ook meer oppassen!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:31.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.