actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 23rd November 2011, 19:54
Kenny.Van.Eysendeyk Kenny.Van.Eysendeyk is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Retie
Posts: 42
Pukkelpop vergoedt festivalgangers en gaat in 2012 opnieuw door

Pukkelpop vergoedt festivalgangers en gaat in 2012 opnieuw door

De Pukkelpoppers die online een ticket gekocht hebben voor de editie van dit jaar, krijgen een tegemoetkoming in de vorm van drank- en eetbonnen. Het festival gaat volgend jaar opnieuw door op donderdag 16, vrijdag 17 en zaterdag 18 augustus.

Het rampzalige noodweer dat op 18 augustus boven het festival losbarstte, werd als overmacht gekwalificeerd. Niettemin wil de festivalorganisatie de Pukkelpoppers tegemoet komen. Pukkelpoppers die hun dag- of combiticket online aangekocht hebben, krijgen daarom drank- en eetbonnen ter waarde van 75 euro (dagtickets) of 150 euro (combitickets). Ook krijgen zij enkele dagen voor de start van de voorverkoop van Pukkelpop 2012 al de kans om online hun toegangstickets aan te kopen. Tussen 1 november en 14 november ontvangen de Pukkelpoppers via e-mail een link om per gekochte ticket drie vouchers te downloaden. Eén voucher bestaat telkens uit 10 (of 20 bij combitickets) drank- en eetbonnen. De vouchers gelden voor Pukkelpop 2012, 2013 en 2014. Per editie kan telkens één voucher opgenomen worden. De link om de vouchers te downloaden, blijft actief tot en met 11 december om middernacht. De koper krijgt de keuze om de vouchers voor één, twee of drie edities op te nemen. Wie het voortbestaan van het festival wil steunen, kan de vouchers ook gedeeltelijk of helemaal niet gebruiken en afstaan aan de organisatie. Om de slachtoffers van de ramp en hun nabestaanden te steunen, kan geld gestort worden op het Steunfonds Slachtoffers Pukkelpopstorm op rekeningnummer 001-666666-29.

Bron: http://nieuws.be.msn.com/binnenland...12-opnieuw-door

Er sympathiek van Pukkelpop, omdat het om overmacht gaat heeft niemand echt recht op terugbetaling. De pukkelpoppers (waaronder ikzelf) kunnen zich verheugen op volgende jaren. Ja er zijn doden gevallen, waar we eerbied voor moeten hebben maar daarom moet pukkelpop niet stop gezet worden. Ikzelf kijk er al naar uit.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 23rd November 2011, 20:14
dorien.wellens dorien.wellens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Zoersel
Posts: 108
Ik vind het echt tof van de Pukkelpoporganisatie dat zij zo'n tof initiatief ondernemen. Niet elke organisatie zou zoiets doen omdat zij zelf niets aan de storm die in augustus over de Pukkelpopweide raasde, kunnen doen. Hopelijk stoppen de jongeren die niet tevreden zijn met dit initiatief, met hun geld terug te vragen want daar helpen ze niemand mee vooruit. Een beetje respect van hun kant zou welkom zijn.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 24th November 2011, 11:00
lorenz.teunen@stu.khk.be lorenz.teunen@stu.khk.be is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Kessel
Posts: 81
Reactie op vergoeding Pukkelpopgangers

Ook ik stond met mijn Foo Fighters t-shirt op de Pukkelpop weide toen de nachtmerrie plaats vond. Toen Skunk Anansie aan het einde van hun set was, stond ik op de eerste rij vooraan aan het hoofdpodium. Ik ben blijven staan en dit tot wel 23h s'avonds. Toen we naar huis gingen zag ik pas echt wat voor ravage het weer had aangericht. Het was verschrikkelijk en voor mij hoefde deze terug betaling dus absoluut niet, ik vind het zelfs beetje hypocriet dat je aan geld denkt in gevallen zoals deze. Het enigste dat ik spijtig vind, is - buiten de doden dan - dat ik mijn lievelings groep niet heb kunnen zien.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:29.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.