actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd December 2013, 08:45
S*ofie.Buyens S*ofie.Buyens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: HERENTALS
Posts: 86
Siska Schoeters en co week in de kou voor Music For Life

Siska Schoeters en co week in de kou voor Music For Life

Siska Schoeters, Linde Merckpoel en Stijn Van de Voorde zullen dit jaar de populaire solidariteitsactie Music For Life op Studio Brussel presenteren. Dat doen ze vanuit het recreatiedomein De Schorre in Boom, waar ze een week buiten zullen leven.

Dit jaar mogen luisteraars zelf hun goede doel kiezen. Er werden er naar aanloop van Music For Life 732 geregistreerd. Vorig jaar stond Music For Life nog in het teken van dementie.

Dit jaar vindt Music For Life plaats van 17 tot en met 24 december op recreatiedomein De Schorre in Boom. Jaarlijks vindt er in de zomer het razendpopulaire dancefestival Tomorrowland plaats.
3/12/2013: http://www.demorgen.be/dm/nl/984/cu...-For-Life.dhtml

Eigen mening: Ik vind Music For life een zeer goed initiatief van Studio Brussel. Music for life organiseert elk jaar een actie voor verschillende soorten 'groepen'. Vorig jaar werd dit georganiseerd voor dementie, in 2006 was dit voor de slachtoffers van landmijnen. Ook de thema's malaria, drinkbaar water en weeskinderen en aidsslachtoffers zijn de revue al gepasseerd. Vorige jaren leefden een aantal presentatoren in een glazen huis, zonder eten om geld in te zamelen voor deze doelen. Luisteraars konden dan plaatjes aanvragen in ruil voor een geldsom. Mensen doen hierdoor iets voor het goede doel, wat toch nog net iets meer is dan gewoon geld doneren. In 2011 stond het glazen huis in Antwerpen en ben ik hier ook naartoe gegaan. Hier was zeer veel sfeer en ambiance. Maar dit jaar zullen de presentatoren dus een week in de kou gaan leven in de Schorre. Ook anders is, dat de luisteraars zelf hun goede doel kunnen kiezen en meer dan 730 goede doelen zijn al geregistreerd. Ik vraag me wel af of ze dit gaan volhouden buiten leven omdat er blijkbaar een 'horrorwinter' op komst is. Meer mensen zouden zo een actie op poten moeten zetten, maar als ze deze actie al steunen komen we al ver geloof ik.

Laatst aangepast door S*ofie.Buyens : 3rd December 2013 om 09:08.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 3rd December 2013, 21:23
Lore.Vanmarcke Lore.Vanmarcke is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: St.-Antonius Zoersel
Posts: 89
Siska Schoeters en co week in de kou voor Music For Life

Ik ben een echte voorstander voor zo'n projecten. Dit jaar ben ik nog meer fan, omdat er dit jaar meer projecten in het daglicht komen te staan. Elk project krijgt hierdoor wat meer aandacht en dat is nodig in België en andere landen. Er zijn nog heel veel projecten in België die steun en aandacht verdienen. Dit is daar ideaal voor. Ik ga zelf ook een duit in het zakje doen en 'music for life: de warmste week' steunen. Ik ben blij dat ze zo'n initiatieven doen zoals Studio Brussel het doet, anders zou er veel minder of helemaal geen media aandacht voor zijn.

Leve die acties.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:13.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.