actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 25th May 2015, 14:12
Lore.P*eters Lore.P*eters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2014
Locatie: Geel
Posts: 138
Tiener bewusteloos geslagen voor 6 euro

Een 15-jarige jongeman is tijdens het pinksterweekend in het centrum van Mechelen bewusteloos geslagen voor 6 euro. Ook een 37-jarige man werd op straat overvallen.
De tiener wandelde door de Sint-Katelijnestraat toen hij werd aangesproken door een onbekende. Die vroeg hem of hij drugs bij zich had. Daarop werd de 15-jarige jongen in een zijstraat geduwd en kreeg hij een vuistslag. Het slachtoffer verloor het bewustzijn. Uit zijn portefeuille werd 6 euro gestolen.

In de O.L.Vrouwestraat werd een 37-jarige man tegen de grond geduwd. Een tweede verdachte beroofde hem van zijn gsm en portefeuille. Het slachtoffer speelde daarbij geld, een bankkaart en zijn identiteitsdocumenten kwijt.

Bron: De Standaard, 25/05/2015 http://www.standaard.be/cnt/dmf20150525_01696812

Mening: Soms vraag ik mij af waar deze wereld naartoe gaat. Je hoort tegenwoordig alleen nog maar zo'n dingen als dit in het nieuws of in de krant. Waarschijnlijk was de onbekende die de jongen bewusteloos sloeg onder invloed van drugs of alcohol, anders moet je al heel gek zijn om dit te doen. Als ze mij ooit op straat zouden aanspreken en naar geld e.d. vragen. Ik zou meteen alles afgeven. Als je het niet meteen geeft, wordt je in elkaar geslagen en ben je het ook kwijt, dus waarom zou je het zover laten komen? Ik vind dat iedereen zo zou moeten redeneren, want wie wil er nu in elkaar geslagen worden, ik denk niemand. Ik hoop maar dat deze onbekende een flinke straf krijgt, want zoiets kan echt niet door de beugel. Een oplossing tegen al dit geweld zou misschien kunnen zijn dat ze meer camera's moeten hangen in alle steden en ook in de kleine straatjes, waar het meeste geweld gebeurd omdat niemand het daar ziet.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:05.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.