actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 25th November 2009, 21:12
Felix.Luyckx Felix.Luyckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Antwerpen
Posts: 85
Dieven plunderen cafés Den Tip en La Plaza

Dieven plunderen cafés Den Tip en La Plaza

Tijdens de nacht van dinsdag op woensdag (17-11/18-11) is er in twee cafés in Vorselaar ingebroken: Den Tip en La Plaza.


Het eerste slachtoffer was café Den Tip in de Kerkstraat. Daar raakten de inbrekers binnen en konden ze een onbekende som geld en een armband stelen.

Vervolgens sloegen ze toe in een café in een zijstraat van de Kerkstraat: La Plaza in de Cardijnlaan. Daar hebben ze het slot van de voordeur afgebroken. Eenmaal binnen, braken de dieven de geldwisselaar open en haalden die leeg.

Ze gingen daar aan de haal met in totaal zo’n 3.780 euro. Wellicht waren de daders niet aan hun proefstuk toe, maar sloegen ze eerder al toe tijdens de voorbije inbrakenreeks in Vorselaar en omgeving.

Bron: http://www.gva.be/antwerpen/vorsela...la-plaza-2.aspx

Niet echt wereldnieuws, maar ik kwam het toevallig op het internet tegen en mits we allemaal wel iets met Vorselaar te maken hebben leek het me het wel waard om te vermelden.
Wel enorm triestig dat dit hier ook al gebeurt. Ons kleine fijne Vorselaar lijkt dus ook niet veilig voor de ordinaire criminaliteit. Het komt natuurlijk extra hard aan doordat velen van ons de Jef (La plaza) en de mensen van Den Tip persoonlijk hebben leren kennen ondertussen. Maar ja, hopelijk blijven we in de toekomst hier gespaard van verdere criminaliteit.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 25th November 2009, 21:17
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: Tervuren
Posts: 923
Stuur een bericht via ICQ naar Wouter Stuur een bericht via MSN naar Wouter
Toen'k nog in Vorselaar zat viel me al op dat er daar zeer weinig politie-patrouille is tijdens de nacht, zéker vanaf drie uur is er geen kat meer op straat. Als je dan stilletjes kan werken en met een beetje geluk niemand die je ziet.. Professionals for sure, alleen rest de vraag, welk Ex-Oostblokland? hehe j/k
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 25th November 2009, 21:26
vincent.van.dyck vincent.van.dyck is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Mol
Posts: 66
omg ik ben daar die avond nog geweest!
dat is toch eventjes zot wel.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:15.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.