actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th December 2017, 18:15
Ruben.C*vens Ruben.C*vens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2017
Locatie: Herenthout
Posts: 20
Post Pro-palestijnse betoging aan Amerikaanse ambassade in Brussel.

Aan de Amerikaanse ambassade in Brussel is een betoging aan de gang. Een honderdtal actievoerders protesteren er tegen de beslissing van president Donald Trump om Jeruzalem te erkennen als hoofdstad van Israël.

Trumps beslissing om Jeruzalem te erkennen als hoofdstad van Israël wordt wereldwijd op protest onthaald. Zowel Israël als de Palestijnen maken immers aanspraak op Jeruzalem als hoofdstad. Critici merken op dat zijn beslissing allesbehalve bevorderend is voor het vredesproces in de regio.

De betogers in Brussel staken onder andere een Amerikaanse vlag in brand om hun ongenoegen te uiten.

Bron: HLN
Geraadpleegd van kv op 08 december 2017 17u21
Link: https://www.hln.be/nieuws/binnenlan...ussel~a828b17e/

Mijn mening:
Ik had niets anders verwacht. Dit was toch wel het te berekenen gevolg van de beslissing die Trump genomen had. Alleen lijkt het mij vrij zinloos om op zulke manier je ongenoegen te uiten. Ik begrijp dat de Palestijnen met frustraties zitten, maar telkens weer is een land in Europa meestal het slachtoffer van de feiten die zich aan het afspelen zijn in een land ver weg in het Midden-Oosten. En het zijn uiteindelijk steeds weer onze politiemensen die ze hiermee aan het werk zetten, en die weer kunnen opdraaien voor een gegeven dat heel ver weg gebeurt is. Ook al begrijp ik hun kwaadheid, ik begrijp niet dat 'wij' het slachtoffer hiervan moeten zijn. Ik vind deze betoging dus nutteloos.

Laatst aangepast door Ruben.C*vens : 8th December 2017 om 18:21.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:20.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.