actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th October 2011, 16:03
nic.andriessen nic.andriessen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Ravels
Posts: 331
Di Rupo neemt konijn mee voor baby Beke

CD&V-voorzitter Wouter Beke is vannacht voor de derde keer vader geworden. Zijn vrouw Leen beviel vannacht om drie uur van een dochter, Nette. Formateur Elio Di Rupo bracht al een cadeau mee naar de onderhandelingen.

Beke heeft al twee kinderen: Warre (geboren in 2004) en Mine (geboren in 2006).

Beke is overigens niet de enige onderhandelaar die binnenkort doopsuiker mag meenemen naar de onderhandelingstafel. Ook de echtgenote van Open VLD-voorzitter Alexander De Croo is zwanger en moet binnenkort bevallen.

Elio Di Rupo was maandagochtend blijkbaar al snel gaan winkelen, want hij arriveerde in de namiddag aan de Kamer met een groot pluchen konijn voor Bekes jongste spruit.

Bron: http://www.standaard.be/artikel/det...DMF20111010_036

Mijn motivatie:
Op het eerste zicht niet het meest spannende item uit de huidige formatie. Toch vind ik dat we hier duidelijk ook de menselijke kant in onze politici zien. Di Rupo die een kadootje meebrengt voor zijn politiek 'tegenstander'. De moeder van Johan Vande Lanotte, de grootmoeder van Wouter Beke, de broer van Elio Di Rupo, ... zij hebben allemaal het einde van de formatie niet meer mee kunnen maken. Ook nieuw leven ontspringt tijdens deze formatie en de heren en dames politici formeren maar door. Het woord "zakkenvullers" en "lamzakken van de Wetstraat" vind ik daarom dan ook erg kort door de bocht.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:32.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.