actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th November 2011, 17:44
Willem.Van.den.Broeck Willem.Van.den.Broeck is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Geel
Posts: 24
Politie rolt bende handtassendieven op in Molenbeek

Het nieuwsbericht:
De lokale politie Brussel-West heeft vannacht zes Molenbeekse jongeren opgepakt die verdacht worden van een reeks sacjackings en bendevorming. Ze waren onder meer actief in de buurt van de Leopold II-laan in Sint-Jans-Molenbeek. Daar werden de voorbije twee weken zowat 20 feiten gepleegd, aldus de politie.

Een patrouille merkte gisterenavond rond 22.30 uur een groepje jongeren op die net een handtas aan het leegmaken waren in de Piersstraat. Er werd een minderjarige ingerekend die onder meer een aantal maaltijdcheques, een gsm en een oplaadkabel bij zich had. De vijf anderen konden ontkomen.

Dankzij beelden van bewakingscamera's en getuigenissen werden de vijf jongeren later toch opgepakt. Bij het uitkammen van de buurt vonden de agenten in totaal tien lege handtassen.

De verdachten worden voorlopig gelinkt aan vier sacjackings die gisteren op de Leopold II-laan gepleegd werden. Ze zijn ter beschikking gesteld van het Brussels parket. Drie van hen zijn al gekend voor andere feiten.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie...Molenbeek.dhtml

Mening:

Dit luchtige artikel had ik gekozen om ook eens een minder dramatische bericht op dit forum te zetten. Mijn mening is daarom ook zeer luchtig. Het is posistief dat deze criminelen zijn gevat en dat ze een gepaste straf ervoor krijgen. Ook al denk ik dat het absoluut geen drastische verbetering is voor de gemeente of voor het land. Ik hoop ook dat er niet al te waardevolle dingen gestolen waren van de slachtoffers en dat ze allemaal zijn bekomen van de overval.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:40.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.