actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Just Comments...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd December 2014, 09:09
kobe.s*its kobe.s*its is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Vosselaar
Posts: 20
Belgische advocaat: "KLM wist van onveilige situatie boven Oekraïne"

Belgische advocaat: "KLM wist van onveilige situatie boven Oekraïne"

Bron: ANP

De Nederlandse overheid en vliegpartner KLM van Malaysia Airlines zijn ook aansprakelijk voor de ramp met vlucht MH17, net als Oekraïne. Dat gaan de Belgische advocaat Arthur Flieger, die een aantal nabestaanden vertegenwoordigt, en luchtvaartjurist Frans Weede volgende week zeggen op het congres van de Dutch Aviation Group in Noordwijk.

Flieger zei tegen de Nederlandse krant De Telegraaf dat er sterke aanwijzingen zijn dat Nederland op de hoogte was van de onveilige situatie in het luchtruim van Oost-Oekraïne. KLM had dat dus moeten weten.

De advocaat beweert ook betrouwbare documenten te hebben waaruit blijkt dat bijna de helft van de MH17-passagiers een KLM-ticket had gekocht, maar vloog met Malaysia Airlines. KLM heeft altijd gezegd dat het slechts ging om een handjevol mensen.

Mening:
Ik vind persoonlijk niet dat zowel de Nederlandse maatschappij KLM als Oekraïne aansprakelijk gesteld kan worden. Ik denk persoonlijk dat dit een terroristische aanslag is. Ik begrijp ook niet waarom iemand een vliegtuig met allemaal onschuldige mensen neerhaalt. Deze mensen hebben toch niets fout gedaan? Door deze actie van de terroristen kwam Malaysia Airlines weeral in een slecht beeld, zoals toen dat er een vliegtuig gewoon is verdwenen. Kon Malaysia Airlines hier aan doen?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:12.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.