actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 6th December 2009, 19:22
lisa.dens lisa.dens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: vorselaar
Posts: 63
Engelse cipiers stonden 'drugsplantage' in cel toe

Onwetende Engelse cipiers stonden de 28-jarige Mohamed Jalloh toe drugs te kweken in zijn cel. De gevangenisbewakers in het Engelse Dorset namen het marihuana- voor een tomatenplantje. Ze versierden het meer dan één meter hoge plantje zelfs als kerstboom.

Vijf maanden lang kon Jalloh de nietsvermoedende cipiers om de tuin leiden met zijn "tomaten". Uiteindelijk werd hij eringeluisd door een jarloers medegedetineerde. Via Google kwamen de bewakers erachter dat het wel degelijk om marihuana ging.

Jalloh kreeg acht jaar cel voor... het dealen van drugs.

Dit vind ik toch wel grappig eigenlijk. Een gevangeniscipier die NIET weet hoe een marihuanaplant eruit ziet... En dat het dan nog 5 maanden geduurd heeft voor er eindelijk iemand iets van zei! Sorry maar hier lach ik echt mee. Horen die cipieren niet te weten hoe zo'n plant eruit ziet? Dat die cipier dan nog is veroordeeld is voor het dealen van drugs deed me al helemaal lachen. Oh de ironie.

bron : http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...n-cel-toe.dhtml
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:56.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.