actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 2nd November 2013, 10:54
I*te.VanHerreweghe I*te.VanHerreweghe is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Vorselaar
Posts: 95
Drie zusjes dood aangetroffen in Frans dorp

In een woning in het Franse Gergy, nabij Chalon-sur-Saône, zijn drie zussen dood teruggevonden. De precieze omstandigheden zijn nog niet duidelijk.

Het gaat om meisjes die tussen 18 maanden en zes jaar oud zijn. Volgens BFMTV waren de jongste tweelingen. Mogelijk heeft hun moeder hen verstikt. De vrouw is in de nacht van vrijdag op zaterdag naar het ziekenhuis van Gergy gebracht.

Een bekende, die het gezin telefonisch niet had kunnen bereiken, heeft de lijkjes ontdekt.

De vrouw was volgens buren drie tot vier maanden geleden met haar kinderen komen wonen in de gemeente Gergy die zowat 2.500 inwoners telt.

Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20131102_00820381

Mijn mening: Ik vind het verschrikkelijk dat zulke dingen gebeuren. De kinderen tussen 18 maanden en 6 jaar oud hadden nog een heel leven voor zich en dat werd hen ontnomen. Ik begrijp niet dat je tot zoiets instaat bent als moeder. In het artikel staat 'Mogelijk heeft de moeder..'. Een puntje van kritiek voor de media: vaak verschijnen er artikels waar er onvoldoende nuttige informatie in vermeld wordt. Mijn mening is dat je beter even kan wachten om nieuws te publiceren, en het goed doen, dan zomaar de gebeurtenis te vermelden zonder daarbij nuttige uitleg of omstandigheden waarin het gebeurde weer te geven.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:44.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.