actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th December 2014, 21:53
D*nnis Geentjens D*nnis Geentjens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: Vosselaar
Posts: 93
Kind aangevallen met schroevendraaier

In de vestiging van supermarktketen Delhaize op de Ter Heydelaan in Deurne is maandag een kind van 1,5 jaar oud gewond geraakt. Het kind werd door een onbekende man met een schroevendraaier in de buurt van het oog gestoken.

Een moeder was met jaar dochterje van 1,5 aan het winkelen in de Delhaize aan de Ter Heydelaan, zegt Fons Bastiaenssens, woordvoerder van de Antwerpse politie. Toen de vrouw bij de groentenrayon stond en ze zich even van haar dochtertje weggedraaid had, merkte ze ineens dat er een man over haar kind gebogen stond. 'De moeder heeft onmiddellijk gereageerd', zegt Bastaenssens. 'Daarop heeft de man een schroevendraaier laten vallen, heeft zich omgekeerd en is naar buiten gewandeld.'

Het kindje raakte gewond aan het oog. Het werd onmiddellijk naar het ziekenhuis in Deurne gebracht waar het maandagavond nog geopereerd werd. 'Ik weet niet wat haar toestand op dit moment is', aldus Bastiaenssens.

Onmiddellijk na het incident heeft het personeel de winkel gesloten en heeft de politie de hele winkel doorzocht. Maar de dader kon niet gevonden worden. 'De verdachte blijft op te zoeken', zegt Bastiaenssens. Waarom de man de peuter aanviel, is nog niet bekend. 'Het motief is nog heel onduidelijk', klinkt het. 'Het is allemaal erg snel gegaan.'

Bron: De Standaard
URL: http://www.standaard.be/cnt/dmf2014...ampaign=seeding
Datum: 08/12/2014

Mening:
De persoon die dit gedaan heeft totaal geen besef van zijn daad. Kinderen zijn de zwakste schakel in onze maatschappij. Ze zijn weerloos en onschuldig. Dit kind is nu al voor de rest van zijn leven slachtoffer van deze gebeurtenis en het zal waarschijnlijk nooit weten waarom iemand dit met hem heeft gedaan. Ik hoop dat de dader snel wordt gevonden, dit lijkt mij niet zo moeilijk. In de meeste supermarkten hangen een heleboel camera's. Ik hoop dat we ooit de reden zullen kennen waarom dit voorval is gebeurd. Het zal nooit goed te praten zijn want nogmaals kinderen zijn onschuldig. Deze persoon heeft duidelijk een psychisch probleem en zal hier waarschijnlijk ook - door de recht - voor moeten behandeld worden.

Laatst aangepast door D*nnis Geentjens : 8th December 2014 om 22:04.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:40.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.