actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th November 2004, 12:38
katleen's Avatar
katleen katleen is offline
katleen
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Vorselaar
Posts: 446
Stuur een bericht via MSN naar katleen
Over dit onderwerp is zelfs een Aspe thriller geschreven. De vijfde macht, de media is de vijfde macht! Dat bewijst ook dit artikel. Ze spelen zo met onze gevoelens ten opzichte van bepaalde zaken dat je er onbewust aan meedoet. Wie geloofde er niet in dat er een geweldgolf ging komen in Nederland? Er zijn bepaalde gevallen geweest maar ik geloof dat deze ook werden opgejut door de berichtgevingen. Want wat zou de neder;lander nu betekenen zonder represailles? Ze zouden zich gewonnen geven. En dat hebben de "deskundigen" ook verkondigd in journaals hier als in België.
Alleen als je zo nuchter mogelijk naar het nieuws kijkt kan je deze vijfde macht doorprikken maar het vraagt volgens mij wel héél veel nuchterheid en doorzicht. Ik heb het er in elk geval moeilijk mee. Ook met films als Fahrenheit 9/11 en bowling for Columbine! Deze beschrijft men als documentaire maar zijn eigenlijk ook maar propaganda. Er zal heel veel waarheid in zitten maar ze hebben een heel duidelijk politiek doel en worden getint door subjectieve meningen. Maar slepen je wel mee in bepaalde standpunten...
__________________
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Suggesties voor een andere wereld Barst P.A.V. 0 21st November 2004 18:46
Tekstevaluatie voor cursus RZL in ILSO 2004-2005... Barst Artikels & Boeken 2 9th November 2004 17:35


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:49.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.