actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 1st May 2011, 21:37
Marieke Hendrickx Marieke Hendrickx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: meerhout
Posts: 76
Bende van vier minderjarige meisjes en achttienjarige opgepakt in Luikse uitgaansbuur

De politie heeft zaterdagnacht in Luik een achttienjarige en vier minderjarige meisjes opgepakt die in de uitgaansbuurt Carré gestolen gsm's probeerden te verkopen aan voorbijgangers. Twee jongeren die het aanbod hadden afgeslagen, werden door de bende met de vuisten bewerkt en geschopt, zelfs nog wanneer ze al op de grond lagen.
De vijf stalen ook gsm's en portefeuilles van licht aangeschoten voorbijgangers of ondernamen pogingen daartoe.
De achttienjarige, Giovanni P., werd zondag ter beschikking gesteld van het parket. De vier minderjarige meisjes moesten voor de jeugdrechter verschijnen.

Bron:
http://www.nieuwsblad.be/article/de...d8-bfe5708f8932

Eigen mening:
Als ik dit lees dan denk ik: weeral mensen die geweld gebruiken. Ik denk dat het heel belangrijk is dat deze mensen gestraft worden zodat ze merken dat dit echt niet kan. Zeker aan de minderjarigen moet geleerd worden dat dit gedrag verkeerd is. Ik denk dat het belangrijk is dat mensen die deze jongeren gaan begeleiden achterhalen wat de oorsprong is van hun gedrag. Willen ze er gewoon bijhoren? Doen ze dit uit verveling? Willen ze wel veranderen?
Goede begeleiding is nodig zodat ze later niet hetzelfde gedrag herhalen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:03.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.