actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Vierde Macht (media)
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th December 2014, 19:35
j*na.toelen j*na.toelen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Balen
Posts: 86
Instagram met 300 miljoen gebruikers populairder dan Twitter

De mobiele fotodienst Instagram, waarvoor Facebook in april 2012 715 miljoen dollar neertelde, heeft de grens van 300 miljoen gebruikers overschreden. Daarmee heeft de app voor het eerst meer gebruikers dan Twitter, dat eind september 284 miljoen gebruikers telde.

"Wat twee vrienden met een droom vier jaar geleden begonnen zijn, is uitgegroeid tot een wereldwijde gemeenschap waarop dagelijks meer dan 70 miljoen foto's en video's gedeeld worden", zegt Instagram-CEO Kevin Systrom op de officiële blog van het bedrijf.

"Met meer mensen die ons netwerk vervoegen, is het essentieel om de authenticiteit van Instagram te bewaren", aldus Systrom. Dat wil hij doen door "de fake-accounts en spammers die een plaag zijn op een groot deel van het internet" te beperken.

De komende dagen komt de site met een badgesysteem voor de accounts van "celebrities, atleten en merken", wat hun echtheid moet garanderen voor de gebruikers. Spammers zullen definitief verwijderd worden.

Het bedrag dat Facebook destijds voor Instagram betaalde, werd als ambitieus beschouwd, maar sindsdien is de groei van de app blijven versnellen. Facebook is ondertussen begonnen met reclame op de dienst. "Met 300 miljoen gebruikers begint het Instagrampubliek heel interessant te worden voor reclamemakers", aldus Debra Aho Williamson van het onderzoeksbureau eMarketer.

Bron: De Redactie/10 december 2014
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/c...media/1.2176797

Mening: Ik ben zowel een Instagram gebruiker als een Twitter gebruiker. Ik moet wel toegeven dat ik de laatste tijd meer op Instagram zit als op Twitter en ik denk ook dat dit bij de rest van de mensen is. Je ziet zelfs elke dag de populariteit van Instagram stijgen en dit alleen nog maar in je eigen vriendengroep. Ik ben zelf ook Instagram gaan gebruiken omdat een vriendin dit aanraadde en nu gebruik ik het constant. Nu dat Instagram Twitter voorbij gestoken heeft, kan het misschien ook wel Facebook voorbij steken? Facebook is en blijft de heerser van alle sociale media, maar je weet maar nooit hoe hard de populariteit van Instagram nog zal stijgen. Ik betwijfel of dit zal gebeuren, maar zoiets kan je nooit op voorhand weten.

Laatst aangepast door j*na.toelen : 10th December 2014 om 19:47.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:13.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.