actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th March 2010, 09:12
Jan.Sauvillers Jan.Sauvillers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Feb 2010
Locatie: Geel
Posts: 43
Thumbs down Osama Bin Laden dreigt Amerikanen te vermoorden

Osama Bin Laden heeft opnieuw van zich laten horen. In een nieuwe audiotape heeft hij gedreigd Amerikanen te vermoorden of te ontvoeren als de VS het brein achter 9/11 executeren.

De nieuwe tape werd donderdag uitgezonden door Al-Jazeera en duurt slecht 47 seconden. Bin Laden eist dat Khalid Sheik Mohammed, het brein achter de aanslagen van 11 september, niet geëxecuteerd wordt. Anders betekent dat een 'terdoodveroordeling' voor Amerikanen die door Al-Qaeda gevangen worden genomen.

"Het Witte Huis heeft verklaard Mohammed te willen executeren. De dag dat de VS die beslissing neemt, zullen wij de beslissing nemen dat iedereen van jullie die in onze handen valt, zal worden geëxecuteerd", aldus Bin Laden.

Het proces van Mohammed moet nog steeds plaatsvinden, maar de Amerikaanse regering weet nog niet waar. Of en hoeveel Amerikaanse gevangenen Al-Qaeda heeft is niet duidelijk.



Mening: Als ze hem executeren dan zijn de Amerikanen er zeker van dat er Amerikaanse doden zullen vallen... Op zich vind ik executeren geen zware straf.. oké het kost je je leven maar je bent gelijk ook van alle miserie af... Ik weet dat het misschien een beetje saddistisch klinkt maar: laat die mens afzien verdorie!!! Als ik zou kunnen kiezen zou ik hem niet ten dood veroordelen... Op die manier vallen er enkel meerdere doden... Hou hem gevangen tot zijn laatste dag. Maar dan kan je uiteraard het weer hebben over hoe 'luxueus' gevangenissen wel niet zijn... Ach ja! Ik blijf erbij: NIET executeren, WEL gevangenhouden! 1 man doden is het niet waard om een kans te creeëren dat meerdere mensen zullen sterven.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:18.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.