actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 1st December 2014, 17:53
mathias.s*erkens mathias.s*erkens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Beerse
Posts: 40
Homokoppel in elkaar geslagen

In Ieper is vrijdagnacht een homokoppel in elkaar geslagen. Een 41-jarige man en zijn vriend kregen het aan een café op de Vismarkt aan de stok met een groepje jongeren uit Ieper en Zonnebeke. De discussie ontstond in de toiletten na een opmerking over de geaardheid van de mannen. Het homokoppel werd buiten uiteindelijk tot bloedens toe geslagen. Ze liepen ook bloeduitstortingen en een kapotte bril op. "Hoe is het mogelijk? In Ieper! In 2014!", klinkt het bij een van de slachtoffers, die liever anoniem blijft. "Ik ben er niet goed van." Het koppel diende in de loop van het WEEKEND klacht in bij de politie. De politie kwam 's nachts ter plaatse en kon de gemoederen bedaren.

Bron: Het Laatste Nieuws http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-...lagen-a2137124/

Mening:
Ik vind het niet kunnen dat ze mensen met een andere geaardheid zonder reden bij één slaan. Deze mannen zijn verliefd op elkaar, daar doen ze andere mensen toch geen kwaad mee. Ik vind dat ze er we strenger tegen mogen optreden, al dat zinloos geweld in de wereld is voor niets goed.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:00.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.