actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th December 2009, 14:44
Griet.Borgmans Griet.Borgmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Arendonk
Posts: 100
Lichaam kleine Typhaine wellicht gevonden

Lichaam kleine Typhaine wellicht gevonden

10:25 Update In de buurt van Marcinelle zijn woensdag menselijke resten gevonden in een bos. Wellicht betreft het het stoffelijk overschot van Typhaine, het 5-jarige Franse meisje dat stierf toen het gestraft werd.


Typhaine kwam om toen ze als straf onder een koude douche werd gezet. Ze verloor het bewustzijn en reanimatiepogingen bleken tevergeefs. Nicolas Willot, de stiefvader van het meisje, reed naar ons land om het kind te begraven.

"Ontvoering"
Anne-Sophie Faucheur, de moeder van het kind, gaf het kind op als ontvoerd, maar ging bij een ondervraging door de knieën. Haar vriend heeft de speurders nu de buurt gewezen waar hij het lijkje begroef. De precieze locatie weet hij niet meer.

Nu er met behulp van speurhonden menselijke resten zijn gevonden, is het afwachten of het daadwerkelijk om Typhaine gaat.

Bron:http://www.gva.be/nieuws/binnenland...t-gevonden.aspx

Mijn mening: Ik kies dit artikel omdat het weeral over een vermoord kind gaat.

"WEER een weerloos kindje dat gedood wordt ! Alle dagen hoort men dat ! Dikwijls krijgen de moordenaars nog lichte straffen ? Die "moeder" of hoe je zo iemand wil noemen, komt dan voor TV met foto van haar dochtertje om een oproep te doen !! Als je kinderen dood moeten de dader(s) want zij is even schuldig als medeplichtige, levenslang krijgen zonder kans op vrijkoming. VAN KINDEREN BLIJF JE AF !!!!"
Dit is een mening van een lezer van de Gazet van Antwerpen. Ik kan haar geen ongelijk geven. Dat de moeder dan nog op de TV komt met een foto van haar dochter gaat er helemaal over! Dat ze zich dan direct gaat aangeven bij de politie.
Hoe kunnen ouders hun kind nu vermoorden? Kan iemand daar antwoord op geven? Als je een kind straft, doe dat dan op een normale manier zoals een speelgoedje afnemen of iets anders. Maar onder een ijskoude douche zetten? Wat bezielde die ouders? Konden ze hun dochter niet meer aan?

Als het voor mij niet meer zou lukken om mijn kind onder controle te krijgen en ook niet bij mijn vriend/man dan zou ik het kind even naar vrienden of familie brengen. Ook zou ik eerlijk zijn tegen deze mensen. Ik zou ze de echte reden geven waarom ik ze breng. Als ik dan gekalmeerd ben, zou ik ze terug komen halen. Maar iemand straffen op die manier zou ik nooit niet doen. De ouders zouden toch hun kind door en door moeten kennen? Blijkbaar niet, want dan zouden ze wel geweten hebben dat kinderen, in het algemeen, niet zo goed tegen ijskoud water kunnen!
Ik hoop dat die ouders echt een serieuze straf krijgen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:09.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.