actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th December 2012, 09:51
T*ssa.Mertens T*ssa.Mertens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Herentals
Posts: 141
Justitie vertrouwt 13-jarig asielmeisje toe aan pervert

Een 60-jarige voogd die zich van Justitie moest ontfermen over een tienermeisje, heeft het kind misbruikt. De 13-jarige was moederziel alleen in ons land aangekomen, waarna de dienst Voogdij van Justitie haar toevertrouwde aan pervert Bechara M.

Het Brusselse parket en de federale gerechtelijk politie zoeken uit of de pedofiel nog andere slachtoffers heeft gemaakt. "We hebben de minderjarige aan een andere voogd toegewezen en verlenen onze volledige medewerking aan het onderzoek", klinkt het bij Justitie.

Bechara M., een gehuwde man van 60 jaar, werd na zijn ontmaskering aangehouden door de Brusselse onderzoeksrechter, maar de raadkamer liet hem inmiddels vrij onder strikte voorwaarden.


Bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1546973/2012/12/11/Justitie-vertrouwt-13-jarig-asielmeisje-toe-aan-pervert.dhtml

Mening: In welke wereld leven wij? Dit kan toch niet, zomaar gebeuren. Ik vind het heel erg voor het meisje, maar waarom komt ze hier ook alleen aan? Dit is toch ook onverantwoord en waarom mag zij hier dan zomaar blijven? Terwijl soms andere asielzoekers, jaren of maanden moeten wachten op verblijfsgunning. Dit meisje kan hier zomaar ineens blijven. Dat vind ik toch ook niet echt mooi. Wat ik ook raar vind, is dat ze een jong meisje bij zo’n oudere man zetten. Dit vind ik eigenlijk een beetje onverantwoord. Zo zie je maar wat er kan gebeuren. Ik hoop dat justitie nu een beetje geleerd is, ook omdat de man al veroordeeld was en ze die man gewoon maar vertrouwde. Ik hoop dat ze dus uit hun fouten leren, maar zo zie je maar dat er steeds iets erg moet gebeuren voor ze iets ondervinden of et iets uit kunnen leren. Meestal zijn het dan altijd erge dingen zoals nu. Dit mag niet meer gebeuren!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:20.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.