actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > VARIA > Als we maar kunnen lachen...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th October 2013, 18:02
Anna J*cobs Anna J*cobs is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: Arendonk
Posts: 15
Artiest schildert met tranen

Artikel:
Leandro Granato heeft een oog voor kunst. Letterlijk dan. De Argentijn gebruikt immers zijn eigen tranen als verfborstels.

© reuters.
Je hebt kunstenaars en excentrieke kunstenaars. Zonder twijfel behoort Leandro Granato tot de tweede categorie. De man heeft zo zijn eigen bijzondere techniek om kleur aan te brengen op een doek.

De schilder snuift met zijn neus verf op en spuit het vervolgens via zijn oog op het canvas. Naar eigen zeggen zou de gebruikte verf zijn 'kijkers' niet schaden.

Kopers van zijn werk krijgen van Granato tevens een video toegestuurd zodat men kan zien hoe het schilderij tot stand kwam. Een mens zou voor minder zich de ogen uitwrijven.

bron:
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...et-tranen.dhtml

eigen mening:

Het is gek om te zien hoe de kunst evolueert naar bizarre toestanden zoals hier. Al kan ik hier niet echt... sympathie voor hebben. Het sprak me wel aan, wetende dat er 1000de dollars mee gemoeid zijn. Kunst draait tegenwoordig alleen maar om origineel zijn. "want de perfectie hebben we al bereikt." Ik vind het jammer dat men er tegenwoordig zo over denkt. Ik kan ook lucht door mijn ogen blazen. ik zou dit ook kunnen. en zo zullen er heus nog wel veel meer zijn. Dus ik vind het niet uniek genoeg om het in de laadde "kunst" te durven leggen, als iets speciaals.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:23.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.