actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > VARIA > Als we maar kunnen lachen...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 1st May 2012, 14:43
michiel.bouwen's Avatar
michiel.bouwen michiel.bouwen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 103
Wraakzuchtige tandarts trekt alle tanden van ex-vriend

Opgepast voor wraakzuchtige vrouwen met een tandartsenpraktijk. Een Poolse man die bij zijn ex-vriendin, een tandarts, op consultatie ging, ontwaakte enige tijd later uit narcose zonder tanden. De man had de vrouw kort daarvoor laten zitten voor iemand anders.

'Ik deed mijn best om professioneel te blijven en mijn emoties opzij te schuiven', vertelde de 34-jarige Anna Machowiak. 'Maar toen ik hem daar zag liggen, kon ik alleen maar denken wat voor een klootzak hij wel niet is.' Daarop verhoogde ze de dosis verdoving en trok ze al zijn tanden eruit. Ze wikkelde de man zijn hoofd daarna in een verband en vertelde hem, toen hij ontwaakte, 'dat er enkele complicaties waren opgetreden'.

'Ik wist meteen dat er iets niet pluis was toen ik wakker werd. Ik voelde geen enkele tand meer in mijn mond', aldus Marek Olszewski (45). 'Maar ik vertrouwde haar toen ze zei dat dat enkel door de verdoving kwam. Toen ik thuis kwam en in de spiegel keek, zag ik echter dat al mijn tanden waren getrokken. Ik kon het amper geloven.'

Machowiak riskeert drie jaar cel.

Uit: Het Nieuwsblad

Mijn mening:
Dit kan volgens mij echt niet. Relationele problemen werk je niet uit op je werk en zeker niet met zulke gevolgen. Als je als leerkracht een relatie zou gehad hebben met een collega, dan probeer je toch ook om zo goed mogelijk samen te werken en ga je toch geen wraakacties uitoefenen?
__________________
There are only two things infinite,
The universe and man's stupidity.
-- Albert Einstein
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 1st May 2012, 15:57
Esther Lambrechts Esther Lambrechts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Wiekevorst
Posts: 89
Wat een straf verhaal! Ik vind het gewoon gek dat iemand tot zoiets in staat is. En ik deel de mening van Michiel. Wij, als toekomstige leerkrachten, moeten onder elke omstandigheden kunnen samenwerken met onze collega's. Ook al kunnen we hen niet verdragen. Dat is een vorm van professionaliteit en dat wordt van iedereen verwacht, en al zeker van een tandarts, vind ik. Je vertrouwt er op dat hij zijn werk goed doet en dat je niet moet wakker worden met een mond zonder tanden (letterlijk en figuurlijk).

Daarom vind ik het ook terecht dat deze tandarts een straf krijgt.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 1st May 2012, 18:46
peacheach peacheach is offline
Tine Keersmaekers
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Heist-op-den-Berg
Posts: 95
Hoe moeilijk en cliché het ook klinkt, je werk en je privéleven zou je altijd uit elkaar moeten houden. Wanneer je dat niet doet, gebeuren er zaken zoals dit.
Dit verhaal is zeker geen wereldnieuws, maar toch enigszins schokerend om te lezen. Mensen die al bang waren voor de tandarts, hebben er nu nog een angst bij.
Wat deze vrouw heeft gedaan kan je alleen maar onder verminking rekenen. Ook ik vind dat dat zij een passende straf moet krijgen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:17.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.