actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th December 2014, 17:51
kobe.s*its kobe.s*its is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Vosselaar
Posts: 20
Lefevere maakt zich druk om staking op Zaventem

Lefevere maakt zich druk om staking op Zaventem

Ook wielerploeg Omega Pharma-Quick.Step zag zich vanochtend geconfronteerd met de gevolgen van de provinciale stakingsdag in Vlaams-Brabant. Het team van Patrick Lefevere vertrok net vandaag op trainingskamp naar het Spaanse Oliva, maar het vooropgestelde reisschema kon door de staking op de luchthaven van Zaventem in de prullenmand. "Die stage ligt al maanden vast. Alle vluchten moeten veranderen en duimen dat iedereen hier geraakt. Stuur ik de factuur naar één van de vennootschappen Rudy De Leeuw (ABVV-voorzitter, red.) of Marc Leemans (ACV-voorzitter, red.)?", vroeg Lefevere zich op Twitter af.

Enkele uren later tweette Lefevere, die zelf al sinds gisteren ter plaatse was, alvast een foto van wat zijn ploeg op stage mag verwachten qua accommodaties. "Not bad at all", klonk het vanuit het Spaanse trainingsoord.

Mening:

Ik vind het schandalig dat Patrick Lefevere zo'n asociaal gedrag durft tonen. Hij doet precies of heel de wereld draait rond hem of de ploeg Omega Pharma-Quick.Step. Wat kunnen de mensen van de luchthaven er nu aan doen dat er een staking gaande is. Zei beslissen dit toch ook niet.
Ik vind ook niet dat de vliegtuigmaatschappij een uitzondering zou moeten gemaakt hebben omdat enkel 1 vliegtuig zou moeten opgestegen hebben.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:18.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.