actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Overige 'milieubijdragen'
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 30th September 2013, 19:14
alexander.g*or alexander.g*or is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Herentals
Posts: 23
Amerikanen in de ban van mysterieuze vuurbal

Honderden mensen in de Amerikaanse staat Indiana belden ongerust naar de hulpdiensten nadat ze een grote blauwgekleurde vuurbal hadden gespot in de lucht. Het mysterieuze, felle licht werd in de nacht van vrijdag op zaterdag waargenomen om 1u lokale tijd.

Volgens het Amerikaanse weerinstituut betrof het een meteoriet of ruimteafval. Dit jaar alleen al werden dertien gelijkaardige waarnemingen gedaan. Politiediensten ontvingen zowel in het noorden als het zuiden van Indiana oproepen van inwoners die het raadselachtige object hadden gezien.

Een luchtverkeersleider op de luchthaven van Indianapolis kreeg geen meldingen binnen van piloten. Volgens de autoriteiten heeft de doortocht van het 'object' evenwel geen schade aangericht.

Bron: www.hln.be datum: 30/09/2013 tijdstip: 13.26u

Eigen mening: Ik vind dit eigenaardig dat zo'n meteoriet zo dicht voorbij de aarde kan komen. Ik schrik er zelfs van. Wat zou er gebeuren als zo'n vuurbal onze aarde raakt? hoe kunnen we dit voorkomen, kunnen we hem niet weerkaatsen weg van de aarde? die vragen stel ik me. Het is zelfs al bizar als je denkt van waar die vuurbal eigenlijk afkomstig is.. Ik hoop dat zo'n vuurbal de aarde nooit raakt want dat zou voor vele slachtoffers zorgen. Langst de andere kant is het een mooi spektakel want je ziet tenslotte niet elke dag een vuurbal in de lucht.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:26.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.