actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 1st November 2014, 12:00
Jonathan V*rwaest Jonathan V*rwaest is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Arendonk
Posts: 20
Halloween loopt fataal af voor drie 13-jarige meisjes

Drie 13-jarige meisjes die vrijdagavond verkleed en met zakken vol snoep Halloween vierden, zijn op dramatische manier om het leven gekomen in het Amerikaanse Santa Ana (Californië). De meisjes, van wie twee tweelingzussen, werden bij het oversteken van de straat omvergereden. De inzittenden van de wagen vluchtten te voet weg.



Twee meisjes waren op slag dood door de klap, een derde meisje stierf enkele minuten na aankomst van de hulpdiensten. ‘Dit is een tragedie’, verklaarde de politiechef. ‘De families zijn radeloos.’

Op het moment van het ongeluk liepen er veel kinderen verkleed door de straat voor een trick-or-treat-tocht, een bekende Halloween-traditie in de Verenigde Staten. De drie meisjes staken de straat over op een reglementaire oversteekplaats. Wat verderop werd de wagen van de verdachte teruggevonden. De inzittenden waren te voet weggevlucht. De politie is op zoek naar twee mannen, de chauffeur en een passagier.

Bron: http://www.gva.be/cnt/dmf20141101_0...-jarige-meisjes

Mijn mening: Dit is een groot drama voor de familie en kennissen. Het had een leuke en gezellige avond moeten zijn voor deze drie meisjes maar het mocht jammer genoeg niet zijn. Ik vind het wel schandalig dat de daders op de vlucht zijn geslagen. Als je de verantwoordelijkheid neemt om met de auto te rijden, moet je ook de verantwoordelijkheid nemen als er iets gebeurd. Hoe erg het voorval ook is in dit geval. Ik zou er niet van verschieten dat de bestuurder te veel had gedronken of drugs had gepakt. Ik hoop voor de familie en kennissen dat de daders zich nog gaan aangeven zodat ze weten wie dit hun heeft aangedaan.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:14.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.