actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th October 2016, 17:47
Glenn.C*uppens Glenn.C*uppens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Geel
Posts: 27
Trump ' Zal nog zien dat ik de uitslag aanvaard

In het derde en laatste debat tussen de Amerikaanse presidentskandidaten weigerde de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump te beloven dat hij de uitslag van de verkiezingen zal aanvaarden. 'Ik houd jullie in spanning.'
De meest opvallende uitspraak in het laatste debat tussen de presidentskandidaten Hillary Clinton en Donald Trump kwam op het einde. De afgelopen dagen dekte de Republikein zich in tegen eventueel verlies met de complottheorie dat de verkiezingen vervalst zijn.
Volg al onze berichtgeving over de Amerikaanse presidentsverkiezingen in ons dossier.
Tijdens het debat weigerde de Republikein te beloven dat hij de uitslag van de verkiezingen zal respecteren. 'Ik zal dat op dat moment bekijken', was het enige wat hij kwijt wou. ‘Ik houd jullie in spanning.’
Het antwoord van Clinton? ‘Dat is afschuwelijk.’ Ze waarschuwde meteen voor de gevolgen van de uitspraak. 'Hij haalt onze democratie neer. Ik ben geschokt dat iemand die de presidentskandidaat is van een van onze twee grote partijen die positie inneemt.'
Donald Trump: 'Ik houd jullie in spanning'
Trump ging het debat in als verliezer in de peilingen. Niet alleen het landelijk verschil tussen Clinton en Trump wordt steeds groter. Vooral in de swingstates, de staten die afwisselend voor Republikeinen en Democraten stemmen, lijkt Clinton een voorsprong op te bouwen.

Bron : http://www.tijd.be/dossier/verkiezi...1&ts=1476977521

Eigen mening : Persoonlijk vind ik dit niet kunnen. Trump stelt zich kandidaat voor de verkiezingen en zal dan ook de uitslag moeten accepteren. Dit is een voorbeeld wat men dagelijks tegen komt in de maatschappij. Mensen die tot het uiterste gaan om hun doelen te behalen. Zonder respect voor de medekandidaat of burger. Dit hoort zo niet. Als men mee doet aan een spel , een verkiezing of zelfs een wedstrijd. Dan hoort men respect te tonen naar de tegenpartij en de regels van de wet , het spel , of de wedstrijd. Misschien is respect wel een groot probleem in onze maatschappij…
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:25.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.