actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Global Warming
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 21st October 2016, 21:47
Yannick A*thonis Yannick A*thonis is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: heist op den berg
Posts: 26
Gruwelijk: koppel ontdekt "zwaarste geval van dierenmishandeling ooit"

Door: redactie
21/10/16 - 10u51 Bron: Daily Express

In de Kirkleatham Woods, in de buurt van de Engelse stad Middlesbrough, hebben twee wandelaars een gruwelijke vorm van dierenmishandeling ontdekt. Zo meldt de Daily Express. Het koppel, dat anoniem wil blijven, ontdekte een hondje dat levend begraven werd met een lange spijker in zijn hoofd. "Het zwaarste geval van dierenmishandeling dat ik ooit gezien heb", zo sprak de dierenarts die het hondje onder ogen kreeg.
De twee ontdekten het hondje toen een geluid hoorden tijdens hun rustige namiddagwandeling. "Ik dacht dat het een kikker was", getuigt de man. "Maar toen we beter luisterden, hoorden we een zacht huilend geluid. Ik trok wat klimop weg en toen zag ik wat grijze vacht. Daarna zag ik ook een neus in de modder."

Met behulp van een werkman uit de buurt kon het koppel het arme hondje bevrijden en ontdekten ze nog meer gruwel. De terriër had een spijker in zijn hoofd en zat levend begraven in de modder. "Ik kon het niet geloven. Wie is er nu zo wreed?"

De twee brachten het hondje naar een dierenarts, die het arme diertje al snel uit zijn lijden verloste. "Dit is het zwaarste geval van dierenmishandeling dat ik ooit heb gezien", zei hij.

Eigen mening : http://www.hln.be/hln/nl/2661/Diere...ling-ooit.dhtml

Ik vind dit helemaal niet kunnen, als je een huisdier(en) wilt hebben en houden moet je daar goed voor zorgen, anders moet je geen huisdier(en) kopen als je dat niet kunt. Iemand dat zoiets doet met een dier is in staat hetzelfde te doen met een mens. Zo'n mensen moeten gewoon de zwaarste straf krijgen die er bestaat en moeten terug krijgen wat ze met hun huisdier hebben gedaan, een andere straf zou ik niet kunnen bedenken. Ik vind gewoon onmenselijk dat iemand zoiets kan doen. Als je nu door omstandigheden niet meer voor je huisdier kunt zorgen is het beste dat je dan een ander baasje zoekt of naar een asiel doen, niet mishandelen tot het overlijdt aan zijn verwondingen. Er zou een dierenpolitie moeten patrouilleren die verdachte huizen of plaatsen moeten inspecteren voor zo'n gevallen van dierenmishandeling te vermijden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:09.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.