actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 21st October 2016, 12:41
Keersmaekers Rik Keersmaekers Rik is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Retie
Posts: 13
Trump uitgejouwd tijdens toespraak op liefdadigheidsdiner

De Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump kreeg boegeroep uit de zaal tijdens een toespraak op een liefdadigheidsdiner in zijn thuisstad New York. In het bijzijn van Hillary Clinton noemde hij haar corrupt.
Het Alfred E. Smith-diner is een jaarlijkse katholieke fundraiser voor hulpbehoevende kinderen in New York. Traditioneel begraven de presidentskandidaten dan de strijdbijl voor één avond, maar dat was buiten Trump gerekend.

Trump maakte eerst grappen over zich zelf en zijn vrouw. Zo verwees hij naar de geplagieerde speech van Melania Trump op de Republikeinse Conventie. 'Michelle Obama geeft een speech en iedereen vindt het fantastich. Mijn vrouw Melania geeft exact dezelfde speech en mensen zitten op haar kap. Ik begrijp het niet.'
Advertentie

De zaal vond hem minder*grappig toen hij Hillary Clinton aanviel. ‘Hillary gelooft dat het nodig is om mensen te misleiden door publiek het ene te zeggen en in privé iets anders’, zei Trump over gelekte e-mails van Clinton over haar relatie met Wall Street.
Het publiek reageerde met boegeroep. ‘Dat is oké’, reageerde Trump. ‘Ik weet niet op wie ze boos zijn, Hillary, jou of mij.’ Daarop riep iemand in het publiek ‘Jij!’.
Daar hield Trump niet op. ‘Bijvoorbeeld, vandaag zit ze hier alsof te doen dat ze katholieken niet haat.’ Clinton en de aartsbisschop van New York Timothy Dolan, de gastheer van de avond, zaten vlak naast hem.
‘Dit is de eerste keer dat Hillary neerzit en voor grote geldschieters spreekt zonder er betaald voor te worden’, zei Trump. ‘Hillary is zo corrupt dat ze uit de Watergate-commissie is gegooid.’
Hillary Clinton haar toespraak was minder bitter van toon, maar ze maakte ook een paar grappen die meer op een aanval op haar rivaal leken. ‘Donald Trump is echt zo gezond als een paard - je weet wel, het paard waarop Vladimir Poetin rijdt.’

Mijn mening: Ik vind het persoonlijk juist goed dat Trump eens voor een keer goed word uitgejouwd omdat hij totaal verkeerde bedoelingen heeft vind ik. Wat ik wel heel sterk aan Trump vind is dat hij heel fel overkomt. Hij zegt met heel veel overtuiging wat hij wilt zeggen en dat vind ik een zeer goede eigenschap bij Trump. Ik ben dus voor Clinton en niet voor Trump.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:36.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.