actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 7th December 2007, 16:13
janavanranst janavanranst is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Schoten
Posts: 103
Jongen sterft onder reisbus in Brasschaat

Jongen sterft onder reisbus in Brasschaat

In Brasschaat is een kind onder een reisbus terecht gekomen. Het slachtoffer, een 13-jarige jongen uit Brasschaat, was op slag dood, meldt de lokale politie van Brasschaat.

Kruispunt afgesloten
Het ongeval gebeurde op het kruispunt van de Bredabaan met de Sint-Jobsesteenweg. De jongen wilde oversteken en werd daarbij gegrepen door de bus. Hij overleefde de klap niet. Het kruispunt is momenteel afgesloten voor het verkeer. (belga/vsv)
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 7th December 2007, 16:21
janavanranst janavanranst is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Schoten
Posts: 103
Tijdens het lezen van dit artikel kreeg ik een serieuze deja vu!

Op het einde van mijn eerste middelbaar (We hadden juist ons laatste examen af gelegd) is mijn toemalig vriendje op 12 jarige leeftijd ook op dat kruispunt gestorven.

Ik weet van andere mensen dat er nog slachtoffers zijn geweest op dat kruispunt. Het is dan ook gewoon een levensgevaarlijk kruispunt!

Ik snap niet dat daar nog niets aan gedaan is!!! Want er zijn opties genoeg!!

Ik vind het enorm erg dat er zovele slachtoffers (en vooral kinderen) moeten vallen voor de gemeente Brasschaat hier iets aan doet!
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 8th December 2007, 16:34
Tinne Schrauwen Tinne Schrauwen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Loenhout
Posts: 177
Verschrikkelijk

Het is gewoon verschrikkelijk zowel voor de familie van Bjorn, zijn vrienden en en ook voor de buschauffeur. Mijn eerste gedacht was: nogmaals een slachtoffer van DE dodehoekspiegel. Toch blijkt het volgens Gazet Van Antwerpen geen ongeval met dodehoek te zijn. Bjorn belandde onder de bus toen die al half voorbij de jongen was. Een ongeluk is snel gebeurd en kan ons allemaal overkomen. Ik ken het verschrikkelijke kruispunt. De stad Brasschaat wil reeds jaren van dit kruispunt een rondpunt maken, maar deze verantwoordelijkheid ligt bij de provincie en het gewest. Een rondpunt zal de oversteektijd van voetgangers en fietsers verkleinen en dus ook het risico op ongevallen. Nu de feestdagen op komst zijn, zal de familie een hele moeilijke periode moeten doorstaan. Natuurlijk ook zonder die feestdagen, maar in deze tijd van kerst en bezinning zouden wij een beetje verdraagzamer moeten zijn t.o.v. mekaar, want we weten niet wat morgen zal brengen en geluk is zo broos. Laat ons allemaal een beetje verdraagzamer, meer begrip en oprechter zijn t.o.v. mekaar.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:32.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.