actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 1st November 2010, 19:18
Niel.OpdeBeeck Niel.OpdeBeeck is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Herenthout
Posts: 70
Belgische meisjes van 11 en 13 op inbrekerspad in Duitsland

Twee Belgische meisjes zijn zaterdag in het Duitse Hilgen betrapt toen zij in een huis wilden inbreken.


Volgens de Duitse media merkte een patrouillewagen van de politie zaterdag om 18.45 uur verdachte kinderen op. De agenten stelden daarop vast dat een meisje van 11 en een meisje van 13, beiden uit België, geprobeerd hadden met inbrekerswerktuigen de deur van een alleenstaande woning open te krijgen.

bron:http://www.gva.be/nieuws/buitenland...-duitsland.aspx

mening: gezien de leeftijd van de meisjes, reizen er verschillende vragen bij mij. Waarom gaan de meisjes stelen, uit geldgebrek, voor de kick? Waarom in Duisland? Wat hebben 2 Belgische meisjes in godsnaam te zoeken in Duitsland! Ik denk dat die meisjes een enorme durf ten toon spreiden, als het al dan niet voor de kick is, vind ik het erg zielig dat meisjes moeten stelen om zich in deze maatschappij te kunnen handhaven , is het om erbij te horen of is het om rond te komen, gewoon erg dat zo'n dingen gebeuren , erg voor de slachtoffers,maar evenzeer erg voor de ouders van de twee meisjes, hoe moet het gerecht hier op reageren om die meisjes te helpen, want hulp en bijstand hebben ze zeker nodig.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 8th November 2010, 13:46
3s. 3s. is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Schilde
Posts: 42
Leeftijd

Voor mij is vooral de leeftijd verontrustend.. 11 en 13 jaar is echt nog zeer jong, op die leeftijd ben je dan ook zeer beïnvloedbaar. Daarom lijkt het me ook sterk dat de inbraak alleen door hun tweeën werd bedacht.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:57.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.