actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 30th November 2012, 12:01
p*eter.vandenhoof p*eter.vandenhoof is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Ravels
Posts: 25
Opnieuw zelfdoding van tiener op snelweg

Opnieuw zelfdoding van tiener op snelweg

LOKEREN - Op de E17 in Lokeren is een meisje van 18 om het leven gekomen toen ze werd aangereden door een vrachtwagen. Een getuige zag hoe het meisje uit haar wagen op de pechstrook stapte en onder de vrachtwagen liep. Wellicht gaat het om een wanhoopsdaad, zegt het parket van Dendermonde.

Het ongeval gebeurde rond 6u25 op de E17 in de richting van Antwerpen. 'Een getuige zag hoe de vrouw zich vanuit haar voertuig, dat op de pechstrook was geparkeerd, op de rijbaan begaf. Zij werd hierbij gegrepen door een vrachtwagen en overleed ter plaatse', meldt het parket van Dendermonde. Het parket stuurde een verkeersdeskundige en een wetsgeneesheer ter plaatse en onderzoekt de zaak verder.

De rechterrijstrook was een hele tijd versperd met een lange file richting Antwerpen tot gevolg. Het verkeer van Gent naar Antwerpen moet echter niet langer omrijden via Brussel.

Woensdag nog overleed een jongen van 14 nadat hij in Ternat van een brug over de E40 was gesprongen.

Wie met vragen zit over zelfdoding, kan terecht bij Tele-Onthaal (106 of www.tele-onthaal.be) of de Zelfmoordlijn (02–649.95.55 of www.zelfmoordlijn.be).

bron : http://www.standaard.be/artikel/det...121130_00386734

Eigen mening : Alweer een spijtige zaak. Het gebeurt voortaan meer en meer dat jongeren zich van het leven beroven. In dit geval is het niet honderd procent duidelijk of het om zelfmoord gaat maar ik ben er vrij zeker van dat iedereen wel een stijging in de frequentie van het voorkomen van deze zaken. Ik betreur dit ten zeerste. De stap om dit te doen lijkt kleiner te worden, minder tegenvallers leiden al tot zelfdoding of dit is althans wat ik er van denk. Hier zijn verschillende mogelijke oorzaken voor. De stijgende druk in de maatschappij is hierin een zeer belangrijke factor maar wat ik persoonlijk nog veel erger vind is dat men mensen zo hard gaat pesten, kleineren dat ze uiteindelijk besluiten uit het leven te stappen. Ik hoop dat deze 'trend' snel ten einde komt.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:31.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.