actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 28th November 2015, 08:39
nel.w*ns nel.w*ns is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2015
Locatie: Retie
Posts: 21
"Comité P spuwt hardwerkende mensen in het gezicht"

Het Comité P is hard voor de Molenbeekse politie: geen voeling met de bevolking, slecht opgeleid en bang om in probleemwijken te patrouilleren. Kris Verstraeten is het daar niet mee eens. Hij is al 21 jaar bij de politie en kent de situatie in Molenbeek zeer goed.
"De politiezone mankeert 150 inspecteurs, dat is al jaren het geval, maar er zijn geen middelen om nieuwe agenten aan te werven", zucht Verstraeten.

Hij ontkent dat Molenbeek een no-go zone zou zijn waar de politie niet durft te komen. "Dat is totaal uit de lucht gegrepen. Ik werk al meer dan twintig jaar in Molenbeek. Er is geen enkele zone waar de politie niet durft of kan werken."

bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151127_01993997

eigen mening: Ik vind het wel zeer belangrijk dat ze in molenbeek alles goed in het oog houden. Van daar uit zijn de plannen gemaakt voor de aanslagen op Parijs. Toen had niemand iets door, maar nu we dat weten kunnen we er wel voorzorgen dat we zo'n dingen in het oog houden. Ik denk wel dat de Molenbeekske politie hard hun best doet, ze werken hard om de voortvluchtige terroristen te vinden. Dus ik vind de reactie van Comité P een beetje overdreven. Natuurlijk ken ik de situatie niet van daar, dus het zou kunnen dat ze nog wel beter hun best kunnen doen en dan moeten ze dat ook doen.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:36.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.