actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 2nd October 2012, 20:35
Ann.Cornelis Ann.Cornelis is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Wuustwezel
Posts: 127
Oekraïne neemt omstreden homowet aan

Het parlement van Oekraïne heeft een omstreden wet aangenomen die 'propaganda' voor homoseksualiteit verbiedt. Media mogen niet meer over homoseksualiteit berichten, en mensen die de wet overtreden riskeren tot vijf jaar cel.
De wet leidde internationaal tot kritiek, en ook in Oekraïne zelf waren er vrij beperkte protesten. In juli protesteerde een handjevol mensen voor het parlementsgebouw in Kiev tegen de wet.

Volgens het parlement werkt homopropaganda verspreiding van hiv, het virus dat aids kan veroorzaken, in de kaart. Daarnaast brengt ze traditionele familiewaarden in gevaar.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...mowet-aan.dhtml
--------------------------------------------------------------------------

Liefde is naar mijn mening één van de belangrijkste en vooral mooiste dingen op aarde. Daarom vind ik het ook zo droef en frustrerend dat in bepaalde landen homoseksualiteit nog altijd als een soort ziekte wordt gezien. Misschien hebben sommigen het niet door, maar homoseksualiteit is ook liefde! Ik vind dat iedereen het recht moet krijgen om een partner te kiezen of dat nu een man of een vrouw is.

Ook hier in België bestaat er nog zoiets belachelijk als homohaat en dat is gewoon vreselijk. Het is tijd dat in deze maatschappij waar het individu zo belangrijk is er ook respect komt voor mensen die voor het andere geslacht vallen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:49.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.