actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 7th December 2014, 14:47
A*ron.Simsek A*ron.Simsek is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Feb 2014
Locatie: Vosselaar
Posts: 101
"Personenbelasting op termijn omlaag"

Open Vld-voorzitter Gwendolyn Rutten vertelde in VTM NIEUWS dat deze regering een tax shift doet. "2,7 miljard euro zal de komende twee jaar gaan naar belastingverlaging. Bovendien gaat deze regering dubbel zoveel sociale correcties doen als de regering Di Rupo. De tax shift zit in het regeerakkoord, laten we die nu eens uitvoeren." "Wij willen op termijn graag personenbelasting omlaag. Zodat wie werkt, ook meer verdient en meer overhoudt. We moeten de belasting verlagen en dan het debat voeren over hoe we meer inkomsten kunnen krijgen, niet andersom."

Open Vld-voorzitter Gwendolyn Rutten vertelde in VTM NIEUWS dat deze regering een tax shift doet. "2,7 miljard euro zal de komende twee jaar gaan naar belastingverlaging. Bovendien gaat deze regering dubbel zoveel sociale correcties doen als de regering Di Rupo. De tax shift zit in het regeerakkoord, laten we die nu eens uitvoeren." "Wij willen op termijn graag personenbelasting omlaag. Zodat wie werkt, ook meer verdient en meer overhoudt. We moeten de belasting verlagen en dan het debat voeren over hoe we meer inkomsten kunnen krijgen, niet andersom."

Bron: Knack 07/12/14

Mening: Ik vind het een enorm goede stap die men hier tracht te zetten. Mensen die werken worden vaak overdonderd met hoge belastingen. Als je kijkt hoeveel je moet afgeven als werknemer aan belastingen is dit vaak een hoog bedrag. Zelf vind ik het niet meer als normaal dat we als burger belastingen moeten betalen om ons land draaiende te houden, maar zoveel? De uitspraak van Rutten "Wij willen op termijn graag personenbelasting omlaag. Zodat wie werkt, ook meer verdient en meer overhoudt. We moeten de belasting verlagen en dan het debat voeren over hoe we meer inkomsten kunnen krijgen, niet andersom" vind ik goed. het is vaak gemakkelijk om naar de burger te grijpen om belastingen te betalen, maar is dit wel altijd goed? In mijn ogen kunnen er elders hoge inkomsten behaald worden in plaats van op 'de kap' van de burgers te zitten.

Laatst aangepast door A*ron.Simsek : 7th December 2014 om 14:55.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:03.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.