|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
Dikke-truiendag 15 februari 2008!
Vriendelijk doch met aandrang 'warme' ( ) oproep om het dit academiejaar beter te doen dan vorig jaar, anders gezegd: deze keer de verwarmingsknop naar links!! (en niet naar rechts zoals vorig jaar toen iedereen in de Dageraard zat te puffen!!)
http://www.lne.be/campagnes/dikke-truiendag Hopelijk dringt het dit keer door (=letterlijk!)
|
||||
|
||||
Hey iedereen,
op de studentenraad zelf zullen we het misschien is goed bespreken hoe we het nu concreet zullen aanpakken, want na vorig jaar .. Misschien al een ideetje: mischien moeten de leden van de studentenraad de knop in het begin van de dag al naar beneden draaien? dit zal in alle waarschijnlijkheid manueel moeten gebeuren Want onze verwarming is computergestuurd. Grts!
|
||||
|
||||
En Annelies heeft ons inmiddels al ingeschreven ook!
|
||||
|
||||
ik vind het een mooi initiatief maar hopelijk lukt het beter dan vorig jaar. Dan zat ik daar te zweten in mijn dikke trui. Betere afspraken maken met de directie?
|