actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Wetenschap
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 26th October 2012, 09:40
J*ns Smolders J*ns Smolders is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Herentals
Posts: 29
American Museum of Natural History weer open na miljoenenrenovatie

De inkomhal van het American Museum of Natural History in New York is vanaf morgen, na een renovatie van dertig miljoen euro, weer open voor het grote publiek.

De twee verdiepingen tellende hal aan Central Park, die naar de vroegere Amerikaanse president Theodore Roosevelt (1858-1919) is genoemd, wordt beschouwd als een icoon voor geschiedenis- en natuurliefhebbers. Zo speechte de New Yorkse gouverneur Andrew Cuomo gisteren.

De bovenste ruimte, die met muurschilderingen is versierd, biedt plaats aan twee grote skeletten van dinosaurussen. Beneden werd een nieuw standbeeld van Roosevelt onthuld.

Het American Museum of Natural History lokt jaarlijks circa vijf miljoen bezoekers van over de hele wereld.

Bron: De Morgen 26 oktober 2012
http://www.demorgen.be/dm/nl/992/We...renovatie.dhtml

Eigen mening:Ik vind het zeer belangrijk dat dit museum weer open gaat.
Dit museum is een van de grootste culturele en historische bronnen die we nog hebben in de wereld en dit moest volgens mij echt wel gerenoveerd worden.
Nu ze eindelijk het geld bij elkaar hebben geraapt gaat dit museum terug open en kan iedereen weer van de kunst en geschiedenis genieten.
Ik vind ook dat ze meer musea moeten renoveren zodat ze aantrekkelijker worden voor het jonge publiek. Want het is volgens mij niet het geval dat jongeren niet geďnteresseerd zijn, maar dat de musea zo oubollig zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:07.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.